اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

چشمانم حرف می زنند و لبهایم پلک!

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۰۰ ق.ظ

ما در زندگی سرسپرده یک سری وقایع سینوسی هستیم. گاه خوب و گاه بد. و اینقدر این موج ها بالا و پایین می روند تا عمرمان به سر رسد و دار فانی را وداع گوییم. میان این بالا و پایین ها و خوشی و رنج ها، اولین ها همیشه در یاد می مانند. اولین ها یک حس و حال عجیبی به انسان می دهند که انگار وقتی که اولینی نباشد، سقوط انسان شروع می شود. مثل اولین بار که می خندیم... اولین بار که مدرسه می رویم... اولین عشق... اولین بوسه... اولین فرزند... اولین فرزند... اولین فرزند... و اینگونه است که ما در حال تجربه عجیب ترین حس عالم هستیم...

موافقین ۳۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۰
آوو کادو

نظرات  (۲۱)

۱۰ اسفند ۹۹ ، ۰۹:۴۱ بهارنارنج :)

اکر درست فهمیده باشم باید تبریک بگیم😊

ان شاالله همه این بالا پایین ها سرشار از خیر و برکت باشه

پاسخ:
خیلی ممنونم :-)

عنوان رو دیدم و توی دلم گفتم از پدر شدنش نوشته. چشم هام سریع خوندن و رسیدن به اولین فرزند...

از ته دلم تبریک میگم. 

پاسخ:
آفرین. چه باهوش!

ممنونم :-)

به‌به مبارک باشه:)

پاسخ:
ممنون :-)

مبارک باشه :)

 

پاسخ:
متشکرم :-)
۱۰ اسفند ۹۹ ، ۱۱:۴۴ نیمه سیب سقراطی

با خوندنش ته دلم کلی قنج رفت و یه لبخند پت و پهن نشست روی لبام :) 

 

پاسخ:
لطف شما مستدام :-))

خوشحالم که اولین کامنت رو برای تبریک گفتن بابت این اتفاق دوست داشتنی میذارم :)))

کلی مبارک باشه و آرزوهای قشنگ قشنگ براتون دارم :))) 

پاسخ:
ممنونم از محبت شما  :-))
۱۰ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۰۹ محمدعلی ‌‌

تبریک می‌گم خیلی :) 

قدمش مبارک باشه براتون :)

پاسخ:
خیلی متشکرم :-)

وای آووکادو داری بابا میشی؟ 🤗🤗🤗🤗

یه عاااالمه تبریک 🌹🌹

از طرف من به یلدا جان هم خییییلی تبریک بگو ^___^

پاسخ:
خیلی خیلی خیلی ممنونم :-))
۱۰ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۱۴ هیـ ‌‌‌ـچ

میون این همه خبر بد، چه خبر مبارک و خجسته‌ای بود ^_^

پاسخ:
لطف داری شما :-))

چقدر متنتون به دلم نشست. واقعا درست میگید واقعا تجربه اولین فرزند عجیب ترین حس و حاله... خیلی خیلی تبریک میگم انشالله به سلامتی به دنیا بیاد و در آغوش بگیریدش و فرزندی نام دار و صالح و خلف باشه براتون. 

حالا بعد از به دنیا اومدن حس هاتون کلا کن فیکون میشه و هزاران برابر بیشتر. من در دوران بارداری هروقت از همسرم میپرسیدم حست چیه میگفت الان نمیدونم برام مبهمه تا دنیا نیاد نمیدونم.الانم که پسرم چندهفته ای میشه به دنیا اومده اونقدر همسرم با پسرش خوشه و اونقدر این حس پدر بودن و بچه دوستی رو درش قوی میبینم که یه وقتایی حسودی هم میکنم:دی

انشالله هم خانومتون هم فرزندتون این ایام رو به سلامتی بگذرونن و خداوندِ خالق خودش هم حافظ و نگهدار هردوشون باشه. 

پاسخ:
متشکرم از لطف و محبت شما
 دقیقا درست میگن. الان حسش مبهم ولی شیرینه :-)

+من هم بابت تولد فرزند شما تبریک میگم و آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما و همسر و فرزندتون رو دارم.

چه پست شیرینی :) مبارک باشه :)

پاسخ:
سپاس :-)

مبارکه. مبارکههه اومدنش به زندگی‌تون مبارکه.  جو گیر شدم رفت رو ریتم این آهنگه. :)) 

دارم اون روز رو پیش بینی می‌کنم که آووکادوی کوچک برامون پست می‌نویسه. :))  

تبریک به شما همچنین یلدا خانم. :) 

 

پاسخ:
اصلا به این که یه روز میتونه بنویسه فکر نکرده بودم!!

متشکرم :-))

دقیقا عجیییب ترین حس...:)

خیلی خیلی مبارک باشه. 

در پناه حق.

پاسخ:
لطف شما مستدام :-)

خیلی خبر خوبی بود:))) 

خیلی خوش حالم براتون... 

به یلدا خانوم هم تبریک بگین از طرف ما ...

قد یه دنیا خوش قدم باشه نی نی تون👼👼👼

پاسخ:
ممنون از لطف و مهربانی شما :-)

مبارکه :)

پاسخ:
سپاس :-)
۱۰ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۵۴ شهـــ ـــرزاد

وااااااااای مبارکه ^_^

پاسخ:
متشکرم :-)
۱۲ اسفند ۹۹ ، ۰۰:۴۴ مـــیـــچـــکـــا بانو

به‌به😍😍😍😍

مبارک باشه جناب آووکادو

قدمش پر از خیر باشه و نامدار بشه🥰🥰🥰

پاسخ:
سپاسگزارم :-))

جان جان *_*

الحمدلله رب العالمین

خیلی خیلی تبریک میگم

ان شاءالله خوش یمن باشه : ))

 

+ای جانم یلدا مامان میشه ^_^ 

پاسخ:
متشکرم
لطف عالی مستدام :-)
۱۳ اسفند ۹۹ ، ۲۲:۳۰ کاکتوسِ خسته

با همین لبخند عریض، تبریک!

پاسخ:
متشکرم :-)

چه عجب نوشتید بالاخره 

هرروز هی چک میکردم صفحه تونو 

یه عالمه تبریک و شادباش 

پاسخ:
متشکرم از لطف شما :-)

به به، چه خبر خوبی، مبارکه  ^_^

امیدوارم قدمش براتون خیر باشه و با هم شاد باشین.

پاسخ:
سپاس :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">