اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

رسانه ی زرد کم رنگ

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۲۰ ب.ظ

اتفاقی نگاهم به آمار می افتد... 2222 روز از اول دفتر اعترافات میگذرد و این مزخرفات 648 هزار بار بازدید شده اند...! عجیب نیست؟

موافقین ۱۷ مخالفین ۲ ۹۹/۱۲/۲۶
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۹)

چرا بازدید تون انقدر کمه O_o

پاسخ:
به نظر خودم که زیاده! 
کلا 4 نفر هم زیاده که این چرندیات رو بخونن!

چرا عجیب ؟!

پاسخ:
عجیب که مزخرفاتم پیگیری میشن...

خیر :|

پاسخ:
:-0

:-)

اقا دارین به سلیقه مون توهین میکنیدا :| -_-

مگه ما چرند خونیم؟ :||||||||

 

 

: )

پاسخ:
نه، اختیار دارید... ما چرند نویسیم. شما از روی لطف و محبت میخونید 

:-)

مزخرفات دلی مینویسید 

پاسخ:

:-)

توقع داشتم وبلاگ به این جذابی بالای ۱-۲ میلیون بازدید داشته باشه! واقعاً شرمم اومد از این‌که تعدادِ افراد باسلیقه‌ای که به چشم و ذهنشون احترام می‌ذارن، این قدره!

پاسخ:
چوب کاری میفرمایید. من که خودم انتظار همین مقدار هم ندارم :-))

چرا میگی چرنده؟

پاسخ:
چون چرند به نظر میرسه!
۲۵ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۲۳ Mohsen Farajollahi シ

اینجا رو یکی از دوستان معرفی کرده بود برای من :) فکر کنم زمانی بود که یک شبکه اجتماعی به اسم بیانی ها ساخته بودن. کم وقت میکنم بیام وبلاگ و بخونم ولی اینجا مسلما از اون جا هایی هستش که به دل آدم میشینه! ولی خب دلم برای دورانی که همه با انگیزه و نشاط مینوشتن تنگ شده... اون زمان که من تازه اومده بودم همه سرشار از انرژی بودن (حدود سال 95 تقریبا)

پاسخ:
موافقم که انگیزه و انرژی تو فضای بیان کم شده و کم انگیزه ترینشون هم من هستم! و معتقدم هیچوقت دیگه به دوران طلایی وبلاگ نویسی برنمیگردیم.

مزخرفات؟!

چرندیات؟!!

ادم به صداقتتون شک میکنه! 

پاسخ:
چرندیات بی صداقت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">