اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

خار جهنم

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۱۰ ب.ظ

حالا از نزدیک درک می‌کنم که چرا می‌گویند بهشت زیر پای مادران است. در این 5 ماه بارداری از نزدیک می‌بینم که یلدا دیگر خودش نیست و تمام جسم و روحش نثار نهال شده. تمام افکار و عواطفش در راه نهال است. گاهی از خودم و یلدا می‌پرسم که چرا باید به خودمان این همه زحمت بدهیم تا مثل خودمان را تولید کنیم؟! مگر خودمان از نسخه ی دوممان چه کم داریم؟! اصلا چرا باید او از خودمان مهم تر باشد؟ و هزاران سوال بی پاسخ دیگر...

صد البته که می‌دانم این اول راه است و تازه در حال گرم کردن کنار زمین هستیم و بازی هنوز شروع نشده! بین خودمان بماند، از حالا حسودی هایم در حال گل کردن هستند! این هم از دلیل این که خار جهنم زیر پای ما پدران است!

موافقین ۳۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۵
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۱۰)

به امید به سلامت به دنیا اومدن نهال عزیز :)

پاسخ:
سپاس :-)

واااااااای!!!!

با اینکه خیلی نمی‌شناسمتون و فکر کنم اصلا تاحالا هیچ کامنتی با هم رد و بدل نکردیم چلی نمی‌دونید چقدرررررر ذوق کردم با خوندن این پست!!!

شدیدا تبریک میگم بهتون

هم به شما و هم به خانومتون :)

نهال اسم مستعاره یا واقعا قراره نهال باشه؟ آخه اسم خیلی قشنگیه! :)

پاسخ:
خیلی متشکرم از لطف و مهربانی شما :-))

+نهال اسم موقته که امکان داره دائم بشه
۲۵ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۱۴ Mohsen Farajollahi シ

مبارکهههه :) خوشحالم براتون! ان شاء الله به خوبی و خوشی زندگی کنین و اوقات خوبی داشته باشین!

حسودی هم قابل درکه ولی خب حس مادریه دیگه 😂 مادر نیستیم که درک کنیم... نهال از وجود اون هستش و مسلما بایدم دوست داشته باشه! ولی خب حسودی نکنین بعد اینکه دنیا بیاد اونقدر سرتون باهاش گرم میشه که اینبار همسرتون حسودی میکنه ببینین کی گفتم 😂😂

پاسخ:
سپاسگزارم :-)

بین علما اختلاف هست! بعضی ها معتقدند بعد تولد این حسودی ها بیشتر هم میشه!

انالله سالم و سلامت به دنیا بیاد :))))

پاسخ:
متشکرم :-)

خار جهنم در حال فشار بر قلب پدران است

پاسخ:
بله
خار در دست و پا و قلب و...

😅😅

 

ان شاالله کلی برکت و‌خوشی بیاره تو زندگیتون

پاسخ:
ممنونم :-)

منم مطمئنم اگه زمانی بچه‌دار بشیم خیلی بهش حسودی کنم!

الکی نیست میگن آبانیا حسودن که:)))

پاسخ:
فکر نکنم مادرا به بچه هاشون حسودی کنن! این کارا فقط مال پدراس! :-))

والا من که به بچه نداشتمم حسودیمه الان! بسکه حمیدرضا بچه‌ها رو دوست داره:))))

پاسخ:
خیلی خیلی کم پیش میاد بچه ای رو دوست داشته باشم!!!! :-)

۵ ماهگی توو بارداری خیلی طولانیه نمیدونم چرا:دی یعنی این ۵ ماهگی هی کش میاد و انگار تمومی نداره البته این حس من بود که حس میکردم سالهاست توو ۵ ماهگی موندم و زمان نمیگذره:دی

همسر من توو ایام بارداری خیلی احساساتش رو بروز نمیداد نسبت به بچه حتی میپرسیدم چه حسی داری میگفت نمیدونم هنوز چه حسیه. حتی میگفتم با بچه حرف بزن قربون صدقش برو میگفت قربون مامانش:| بعد من فکر میکردم بچمون به دنیا بیاد همچنان احساساتش رو بروز نده یا حتی حسش مثل من نباشه ولی به طرز عجیبی از لحظه ای که پسرمون به دنیا اومد دقیقا از لحظه ی به دنیا اومدنش اصلا انگار اون آدم قبل نبود. قبلش میگفت خوشم نمیاد پسر سوسول باشه ناز ماز نداریم! الان بهش میگه عروسکم خوشگلم:| از سرکار میاد اگر خواب باشه میخوابه جلوش همینجور ساعت ها نگاهش میکنه. چپ میره راست میاد بوسش میکنه تا حتی زبونش رو:| انصافا حسودی میکنم:دی حالا اوایل هرروز که سرکار بود هی پیام میداد یه عکس از پسرک بفرستم براش . بعد در راستای اعتراض بنده که یه بارم عکس از مامان بچه هم بخواه دیدم یه مدته چیزی نمیگه. بعد یه روز لا به لای حرفاش گفت اونقدر سرکار دلم تنگ میشه ولی نمیگم عکس بفرست دیگه میگم حسودی نکنی:دی. تازگیام فهمیدم وقتی سرکاره همش عکساشو نگاه میکنه. مادر به بچش حسودی نمیکنه ولی به اینکه از مرکز توجهات رفته کنار چرا:دی البته تا باشه از این حسادتا. 

پاسخ:
حالا شما فکر کن ماه پنجم با ماه فروردین متقارن بشه!! فکر کنم 7-8 سالی طول بکشه تا تموم بشه! :-))

مادر به بچه حسودی نمیکنه اما من از همین جا اعلام میکنم که پدر به بچه حسودی میکنه!

ان شاء الله به سلامتی بیاد وسط زندگی‌تون و حسابی شاد شاد بشین. :)

پاسخ:
سپاس :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">