اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

روضه امید تویی، راه ده ای یار مرا

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

وقتی ناامید می شوم، ناامیدی ام را در بی فروغی نگاهم می خوانی و می بینی. آسمان، پلِ من به توست. امیدبخش ترین وقایع زندگی در بین روابط آسمانی دست یافتنی است. وقتی در آغوشت هستم، حضورت پنجره ایست در حصار وجودم و از همین پنجره است که می توانم افق های دوردست را ببینم. این افق ها برای من خیزی به سوی آینده است. گشودن درها و پنجره های امید است...
عنوان: مولانا
تصویر: وبلاگ آیه گرافی

موافقین ۲۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۸
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۲۴)

۰۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۳ دکتر اشتباهی
ناامیدی از بزرگترین گناهان است.
پاسخ:
همینطوره...
عالی ... :)
پاسخ:
:-)
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۸ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
یار مرا غار مرا عشق جگرخوار مرایار تویی غار تویی خواجه نگهدار مرانوح تویی روح تویی فاتح و مفتوح توییسینه مشروح تویی بر در اسرار مرانور تویی سور تویی دولت منصور توییمرغ که طور تویی خسته به منقار مراقطره تویی بحر تویی لطف تویی قهر توییقند تویی زهر تویی بیش میازار مراحجره خورشید تویی خانه ناهید توییروضه امید تویی راه ده ای یار مراروز تویی روزه تویی حاصل دریوزه توییآب تویی کوزه تویی آب ده این بار مرادانه تویی دام تویی باده تویی جام توییپخته تویی خام تویی خام بمگذار مرااین تن اگر کم تندی راه دلم کم زندیراه شدی تا نبدی این همه گفتار مرا
:-)
پاسخ:
آفرین به شما :-)
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۵ ابوالفضل ...
نمی دونم واقعا امیدوارم به رحمتش یا نه. که بعضی اعمالم نشان از امیدواری شدید داره و بعضی حرف هام نشان از ناامیدی مفرط

+"من چراغ ها را خاموش می کنم" رو چقدر دوست داشتم موقع خوندنش. که یکی از محبوبت ترین رمان های فارسیه برام بین اون معدود کتاب هایی که خوندم.
پاسخ:
همیشه امیدوارباش؛ حتی در اوج هجومِ ناامیدی...

+خیلی هم خوب :-)
باشد که رستگار شویم.
پاسخ:
به امید خدا...
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۲ پری بانو
زیباترین حس امیده !!
این که کسی مانع حال خوبت نشه !!
 
پاسخ:
موافقم
خدا سُک سُک کردن رو خوب بلده،قایم میشه و به وقتش سک سک میکنه:)
پاسخ:
همیشه خدا به موقع هست...
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۲:۵۶ مبهم الملوک
وقتی ناامید میشوم 
ته دلم میریزد 
میترسم 
تنها میشوم 
حس مورچه ای را دارم که گوشه ی اتاق پسر بچه ای گیر افتاده باشم 
نمیدانم از کجا میایی؟
نمیدانم از کجا میفهمی؟!
نمیدانم از کجامیبینی؟!
من حتی خودم هم نمشناسم 
تو مرا چگونه میشناسی!؟
پشت پلک هایم گرمی وجود توست 
دستانت گرم ست !
ولی نمیبینمشان 
دلم میجوشد 
صدایم میکنی نمیشنوم !
نمیبینم !
انگار صدایت ، صدا نیست
هست؟ نه؟!
حس....نه 
حرف..نه 
نمیدانم چیست 
گاهی میگویم کاش اینقدر که عاشم هستی عاشقت بودم 
کاش اینقدر که خوب هستی خوب بودم 
نگاهم میکنی از ته قلبم 
میگویی اسمانت را ببین 
میباری تا گناهانم را بشویی!
خورشید میرانی تا مرا از نم دلگیر دنیا رهاکنی 
دلم از این همه عشقت دارد میترکد
اای ایزدم 
:)
پاسخ:
مثل همیشه بی نظیر بود :-)
آن سوی ِ ناامیدی ها خدایی هست؛ که داشتنش جبران ِ همه ی نداشتن هاست.
پاسخ:
:-)
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۳۳ فاطیما کیان
امید مثل نفس مهمه برای این زندگی دنیایی مون ,همیشه پر از امید باشی :)
پاسخ:
ان شا الله :-)
نا امیدی بدترین اتفاقی که میتونه برای هر کسی رخ بده...
پاسخ:
همینطوره...

میگن گناهکار امیدوار از زاهد نا امید بهتره ...

هر روزت پر امید... پر لبخند .... پر از خدا :) 

پاسخ:
ممنونم :-)
ناامیدی خوب نیس
خیلی خیلی بده
پاسخ:
خییلیی...
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۳ مهرناز .ج
به امید روزی که ریشه نا امیدی برای همیشه خشکیده بشه...
ادمو از پا می ندازه
پاسخ:
واقعا
به امید اون روز :-)
:)
پاسخ:
:-)
پایان شب سیه...
پاسخ:
بله ...
خوبه که پلی هست به آسمان آبی نه کبود
خوب است که خدایی هست برای امید داشتن
خوب است که شما این ها را می دانید :))))
پاسخ:
خوب است همه بیشتر بدانیم که خدا مهربان است :-)
از بقیه نا امید شو.....
خدا هست.. 
پاسخ:
احسنت :-)
امید داشتنه که باعث میشه آدمها به زندگیشون ادما بدن. البته گاهی نا امیدی هم هس تو زندگی که نمیشه جلوشو گرفت :))
پاسخ:
باید بشه جلوش رو گرفت :-)
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۳۴ رفیعه رجعتی
ناامیدی بدترین گناهه....
پاسخ:
بله...
نمیدونی چقدرررر دلم میخواد مولانا بخونم، اما وقتی لاش رو باز میکنم انقدر بی حوصله و درگیرم که فقط بیت ها رو از نظر میگذرونم و هیچی به هیچی...
پاسخ:
بذار آخر شبایی که حوصله داری امتحان کن :-)
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۵ آقای سر به هوا ...
به به جانم مولانا ...
پاسخ:
:-)
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۶ ✿شمیم زندگی✿
عالی.به وب بنده هم یه سربزنید
پاسخ:
:-)
اگر به کلمه ناامیدی دقت کرده باشین .امید رو پیدا میکنید .پس اگه بگیم ناامیدی هستیم داریم خودمون رو گول میزنیم چون خسته ایم و توان راه رفتن نداریم برا همین بهانه میاریم وگرنه ناامیدی که وجود نداره
پاسخ:
بله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">