اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

لبخندِ تو معجزه ست/معجزه کن دوباره...

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۱ ب.ظ

بعضی آدم ها خیلی شلوغ و پر سر و صدا هستند. بخصوص وقتی از یک چیزی خوششون بیاد، من دنیا رو با خنده زن‌ها عوض نمی کنم. وقتی زن‌ها می‌خندند، وقتی مادرم می‌خندید، احساس می کنم همه چی خوبه، همه چی آرومه و صلح توی دنیا برام برقراره، این حس آرامش قابل توصیف نیست برام.
به خاطر یک فنجان قهوه در لندن/مهراوه فیروز/انتشارات البرز

نظرات  (۱۵)

خیلی هم خووووووب 
پاسخ:
:-)))
من هیچوخ نتونستم از این عکسای اینستاگرامی بگیرم:| همیشه رنگ بندی و کادربندی و همه چیم چرت شد!
پاسخ:
یه قسمت کوچیک از عکاسی استعداده
و یه بخش بزرگش تمرین و آموزش
تمرین کنید و از سایت ها و دوره های آموزشی استفاده کنید :-))
حتی شاید لبخند...
پاسخ:
حتی شاید... :-)
:)
پاسخ:
:-))
۲۶ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۰ فاطیما کیان
عکس که منو میکشونه توی آشپرخونه تا برای خودم قهوه دم کنم و رمان هایی که از کتابخونه گرفتم رو بخونم , خنده ی زن ها پر از شادیه پر از لبخند و زندگی , درست مثل خنده ی مامان :)
پاسخ:
قهوه و کتاب زندگی هستن :-)
وقتی مادرم میخندید...و کاملاً درک میکنم اما خنده زنها رو نه :S
پاسخ:
برای هر کسی زن و یا زن های خاصی باید بخندند...
خداکنه همه از ته دل شاد باش...
پاسخ:
:-)
چقدر عکس های پستاتون خوبه :)

هیچ چیز مثل خنده ی مادر قشنگ و آرامش بخش نیست..
پاسخ:
ممنون

همینطوره :-))
چه لیوانِ قشنگــــــی ستــــــ
پاسخ:
:-))
۲۶ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۷ بانو ف تک نقطه
اسم قشنگی داره کتاب... ترغیب شدم بگیرمش... ممنون بابت معرفی کتابات :) 
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
بیمار خنده‌هاتم، بیش‌تر بخند...
پاسخ:
:-))
خیلی هم عالی :)
عکس هم زیباست ...
پاسخ:
متشکر :-)
برا خاطر نبود امنیت ما راضی نیستیم به خاطر یه فنجون قهوه به نابودی برسیم:)
دلم برا کتاب خوندن تنگ شده
پاسخ:
حتما یه دونه خوبشو همین امشب شروع کن :-)
۲۶ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۲ فروردین دخت
خوش بحالتون وقت دارین کتاب بخونین...خو ما حسودیمون میشه :دی
پاسخ:
شبا یه کم براش وقت بذارید
باور کنید میشه (سخته ولی ممکنه!) :-)
۰۲ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۵۵ نرگس بیانستان

عکس های قشنگی میگیرین :) 

هشتک حسود درون 

 

بیشتر از اینا، ب این حسادت میکنم ک انقد اهل کطالعه این

پاسخ:
لطف شما مستدام :-)

ما لایق این تعریف ها نیستیم! ;-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">