اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

بگذارید بزرگ بشوم...!

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ

«امروز بدترین روز این بیست سال عمرم بود. نمی‌دانم این بلا از کجا سرمان نازل شد. به محض اینکه بازی لعنتی شروع شد، آنها را به توپ بستیم. اگر دروازبانشان نبود، نیمه اول به جای یک گل، شش گل به آنها می‌زدیم. تازه یک بار هم مدافعشان توپ را از روی خط در آورد. چطور نتوانستیم آنها را ببریم؟ فوتبالیست‌هایشان بیشتر شبیه تعدادی بچه محل سیبیلو بودند که آمده بودند استرالیا برای کار. مارک لباس گشاد‌شان را هم هرگز ندیده بودم. مانده بودم خل‌وضع‌هایی که روی نتیجه‌ای جز برد ما شرط بسته بودند، چگونه زندگی خود را اداره می‌کنند؟! تا نیمه دوم شروع شد، گل دوم را هم زدیم. زهوار تیم‌شان داشت از هم در می‌رفت که آن مردکه مست پرید توی زمین و بهشان استراحت داد. یکی از گل‌ها را جبران کردند. گل‌شان آفساید بود. تا آمدیم به خودمان بجنبیم، جکی جان دومی را هم زد. از اینجا به بعد، دوئل ساندرپل و گلر آنها بود. هشت دقیقه وقت اضافه، اما بی‌فایده. حالا چهار سال دیگر باید صبر کنیم. لعنتی‌ها! لعنتی‌ها‍! بگذارید بزرگ بشوم...!»
(از دفتر خاطرات بنجامین ویلیامز، داور استرالیایی بازی ایران-عراق در جام ملت‌های آسیا 2015!)
بی قانون
پدرام ابراهیمی

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸
آوو کادو

بی قانون

نظرات  (۲۶)

جالب بود .... 
از زبان ایران بود یا عراق؟!
پاسخ:
از زبان داور استرالیایی که آن زمان کودک بوده!
به نظرم از زباون ایران داشت میگفت 
پاسخ:
این خاطرات بنجامین ویلیامزه دیگه..! :-)
اهان
فکر کردم به بازی ایران و عراق ربطی داره! 
پاسخ:
این کودک استرالیایی بزرگ شد و تو بازی ایران-عراق از ما انتقام گرفت...
من میخوام قالبم رو عوض کنم میشه شما کمکم کنید؟خواهش میکنم دوست عزیز.
پاسخ:
چه کمکی از من بر میاد؟
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۲۰ بانو ف تک نقطه
عقده ای گفتن جایزه؟ :/
پاسخ:
بله بله
کاملا جایزِ ...
فوتبالی نیستم !!!
پاسخ:
عیب نداره
زنده باشی :-)
ما چقد فحش هایی که به ایشون ندادیم :(((
پاسخ:
ما هم اشتباه کردیم...
:-))
اون روز رو یادمه ، گریه کردم ...
پاسخ:
:-)
...

واقعا؟

یا الکی مثلا؟؟؟

پاسخ:
الکی مثلا! :-)))
بچه بوده چقد خوب خاطره می نوشته؟!!!
آخ از اون بازی
آخ از خداداد
آخ از عقاب آسیا
آخر از درد پیر شدن...
پاسخ:
:-))
آخ آخ آخ آخ ...
بدجوری انتقامشو گرفت:)))
پاسخ:
بد جوووری :-))
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۸ فروردین دخت
همون حس انتقام جویی...
پاسخ:
بله...
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۳ مترسک ‌‌
آخ... چه روز تلخی بود اون روز بازی ایران و عِراق... خاطراتش برام زنده شد :(
اما بازی ایران و استرالیا... ^_^
پاسخ:
واقعا روز تلخی برای فوتبال ایران بود...
نمیدونم چرا هیچوقت حس خوبی به فوتبال نداشتم و ندارم...
پاسخ:
خیلی هارو میشناسم که مثل شما هستن :-)
خیلی هم خوبه! کمتر حرص میخورید :-)
یه لحظه فکر کردم خودتون استرالیا هستید و امروز مسابقه داشتید تا اینکه آخرش رو دیدم.
پاسخ:
که این طور! :-))
نمیشناسمش:دی 
چیزی رو ک از دس ندادم؟
پاسخ:
نه، اصلا
حرص هم نخوردید :-)
جکی جان؟؟!!!! :))))))
آن زمان ما نی نی ای بیش نبودیم!!!
( البته فک کنم کلاس اول بودم! نمیدونم!)
پاسخ:
منم کلاس اول بودم ولی یادمه...!! :-)
من اون موقع چوچولو بودم!!یادم نمیاد بازیارو!!یادمم بیاد یادم نمیونه:)
پاسخ:
:-))
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۳ شقایق وحشی
فکر کنم کلا بخاطر ایران داور شده :)))
پاسخ:
آره احتمالا :-))
بسیار انتخاب زیبایی برای پست بود :)
مهم این نیست که از ما انتقام گرفته . مهم این هست که آمده و به خاطر هدف داور شده و کارش را انجام داده ..

پاسخ:
شاید :-)
ممنون بابت کامنت
حتما دانلود بفرمایید
منتظر حضور مجدد شما هستم .
ضمنا وبتان را در بخش می خوانمشان قرار دادم تا بخوانمتان البته با اجازه :)
ممنونم از لطف شما :)
پاسخ:
سپاس
شما بزرگوارید :-)

خو هم سنیم ما!!!! وقتی شما اول بودی منم اول بودم :)

ولی شما پسر بودی و فوتبال دوست، منم دختر و همچنان بی توجه به توپ و تور :)

پاسخ:
بله بله
درست میفرمایید :-))
سلام..

چ بازی بود از اون غیرت و تعصب بازیکنای اون موقع خیلی کم مونده...

ولی بنجامین ویلیامز بد انتقام گرفت..
پاسخ:
سلام
ناجوانمردانه انتقام گرفت ...
یعنی واقعا این خاطرات تاثیری داشته در این مورد؟
خیلی بده ویلیامز عقده ای کینه ای :/ 😠


پاسخ:
نمیدونم!
:-0 
:-))
من دوبار خوندم تا فعمیدم. ولی وقتی فعمیدم خوب فعمیدم:))))
+و بر پدر ع کنار ه در کیبورد:))
پاسخ:
+:-))
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۵:۱۸ ابوالفضل ...
این پست لتعث شد دوباره برم سراغ قانون و بی قانون! :-)
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">