اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

آرامشم تویی

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ


وقتی از تو دور می‌شوم، مانندِ پلِ چوبیِ معلقی هستم که با کوچکترین نسیمی جابه جا می‌شود و ثبات را در دل رهگذرش نمی‌کارَد... وقتی در یک لحظه دلم را به تو نزدیک می‌کنم مثل درختی می‌شوم با تنه ای محکم؛ حتی طوفان تکانم نمی‌دهد و بالا و پایین نمی‌کند. وقتی تو با من سخن می‌گویی باغبانی می‌شوی با‌ عشق و حوصله که می‌دانی شاخه‌های خسته ام با وجود آنکه طوفان‌های زیادی را تجربه کرده اند، بازهم شکوفه می‌دهند. درختی که تنه‌اش هنوز اینقدر توان دارد که رهگذران رویَش قلبِ تیر خورده بکشند و یادگاری بنویسند... شُکر که هستی...
عکس: آووکادو/ 1394.2.4

موافقین ۲۲ مخالفین ۳ ۹۴/۱۱/۰۵
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۳۵)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۱ مــــــــ. یــ.مــ
:)))
خیلی خوب‌ ب‌‌و‌د
:)
نیم فاصله ها مجبورم میکردن هِجی کنم
پاسخ:
ممنونم :-)

یعنی نیم فاصله ها درست نمایش داده نمیشه؟
چقدر زیبا....
شکر که هستی...
:)
پاسخ:
:-))
داشتم می‎گفتم چه عکس خوب انتخاب شده از کجا گیر اورده بعد دیدم عکس از خودتونه
متن قشنگی بود :)
پاسخ:
متشکرم :-)
نظر گذاشتن برا پستاتون خیلی سخته :)
توصیفاتون خیلی عالین :)
پاسخ:
از لطف شما سپاسگزارم :-)
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۵ میچکا بانو
تو می دانی باز هم شکوفه خواهم داد ..
خیلی عالی ..
پاسخ:
:-))
شکر که هستی …
 +عکس خیلی قشنگه :)
پاسخ:
+ممنون:-)
فقط تو، ....آشوبم و آرامشم تویی :)
خیلی خوب بود :))
پاسخ:
ممنون:-)
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۳ محمد ابراهیمی
فقد استمسک بالعروة الوثقی لأنفصام لها
پاسخ:
:-)
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۴ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
چه عکس باحالیه (:
پاسخ:
:-))
خوشحالم که خوشحال هستید.
امیدوارم همیشه باشه و بمونه.
پاسخ:
ان شا الله همه ی انسان ها خوشحال و راضی باشند...
خدایا دل درخت مهربون اینجارو همیشه سبز و زنده نگه دار...آمین
پاسخ:
سپاسگزارم از دعای زیبای شما :-))
کجاست این پله آدرس بده منم برم از روش رد شم :))) 
پاسخ:
یه جایی بین اصفهان و شهرکرد
بر روی زاینده رود...
چ عالی:)
عکس هم ..
پاسخ:
تشکر :-)
شکر که هست...
عکس خیلی خوب بود.
:)
پاسخ:
:-))
آخ چه عکسی :)
پاسخ:
:-))
نوشته هاتون...منو یاد وبلاگ نویسی میندازه که...با نوشته هاش گریه میکردم...همین قدر غمگین...همین قدر پر احساس...
پاسخ:
ممنون از لطف شما

+کدوم وبلاگ نویس؟
چقدر خوشگل
ان شاالله ک حال دلتون خوب باشه
پاسخ:
سپاسگزارم :-))
http://aurora.blogfa.com/

پاسخ:
ممنون بابت معرفی این وبلاگ :-)
شکر که هستی...
واقعا
پاسخ:
:-)
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۳ مــــــــ. یــ.مــ
:)
چرا درست نمایش داده میشن
پاسخ:
:-)
حتی طوفان .... 
واقعا شکر :)
پاسخ:
شکر :-)
توصیفاتون خیلی خوبن :)
پاسخ:
ممنون:-)
همیشه باش !
پاسخ:
:-)
عالی بود...عالی
پاسخ:
متشکرم :-))
چه عکس خفنیه! لوکیشنش کجاس؟
پاسخ:
پلی بر روی زاینده رود....
عکس و متن بی نظیر...
پاسخ:
:-)
من از طرف خودم این متن رو به خدا تقدیم میکنم.
خیلی به حال و هوای این روزگار غدار میخوره
پاسخ:
:-))
عکس چقد خوبه :))
متن هم که مشخصه دیگه مثل همیشه عالی :)))
پاسخ:
متشکرم :-)
یکی از دغدغه‌های من اینه هرسری میام، چه کامنتی بذارم!
نمیشه واقعا کامنت گذاشت
خیلی خوب بود :)
+عکس
پاسخ:
سپاسگزارم
شما لطف دارید:-)
:) چه عجب بودو رفتنی نبود:دی

آووکادو خان چجوری این عکسو گرفتین؟؟!!کمرتون رگ به رگ نشد احیانا؟؟!!
یا اصلا با دسته بیل(مونوپاد) گرفتین شاید!!!!:دی
پاسخ:
:-))

خیلی سخت نبود، یه مقدار خطای دید داره! درضمن بدون منوپاد گرفته شده! :-)

اگه قدرت قلم تو رو داشتم تو این دو روز دویست تا پست گذاشته بودم!!! 

یعنی راستش چندین بار به این فکر کردم که چقدر دلم میخواد مثل تو بنویسم !!! 

یه جوری که تمام احساسم لمس بشه ...

اما چون این قدرتو ندارم ترجیح دادم سکوت کنم یکی دو روز :) 

+ عکس عالی بود :) 

پاسخ:
متشکرم اما شما قدرت قلم خودت رو داری و خیلی صمیمی می نویسی
من هیچ وقت نمیتونم اینقدر صمیمی و قابل درک بنویسم:-)

+ممنونم:-)
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۶ نیمه سیب سقراطی
این یه قانون نانوشته ست ، تا دوری شو لمس نکنی حواست به نزدیک بودنش نیست ...
پاسخ:
واقعا همینطوره...
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۷ رفیعه رجعتی
آرامشش منم!:))

+فوتو وری وری اکسلنت^__^
پاسخ:
+ممنون :-)
:)

پاسخ:
:-))
خودتون این متن رونوشتین؟منکه این چیزا رو درک نکردم ولی قشنگه
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">