اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

گل فروش، دوست داشتنی هایم را فروخت!

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ


روزی که فقط یک پانصد تومانی، پول نقد همراهم بود و این گل فروشی کارت خوان نداشت و عجله هم داشتم که به موقع به کلاس برسم؛ عکس گرفتم که موقع برگشت آنها را فراموش نکنم... باورتان می شود که شِش ساعت بعد، هر پنج گلدانِ دوست داشتنی را فروخته بود؟
عکس: آووکادو/ امروز

موافقین ۳۵ مخالفین ۳ ۹۴/۱۲/۰۲
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۴۸)

۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۵۴ بانوی آذری
چقدرم خوشگل بودن:)
اسم این گلا چیه؟
پاسخ:
:-))
بامبو 
حالا اگه دوست نداشتینش و نمیخواستین بخرین  رو دست فروشنده باد میکرد:)
چقدرم قشنگ بودن,,
پاسخ:
بله!
:-))
چرا نگفتی نگه داره برات؟
پاسخ:
خواستم بگم نگه داره اما بیعانه نداشتم که بپردازم...
میگن: مردهایی که عاشق گل و حیوانات هستن، خیلی خیلی مهربون و دوست داشتنی هستن. احساسات قوی ای دارن.
پاسخ:
ممنونم :-)
چقدر قشنگن ...

خوش بحال کسایی که خریدنشون ...

و چقدر حیف که شما ندارینشون :(

پاسخ:
منم یه روز میخرم ;-)
ای خدا، چقد کوچیکن!:))
تا یه پیچ بخورن، کلی راه دارن هنوز
...
نزدیک عیده، موجودیشون زود به زود تمدید میشه
گوش به زنگ باشین؛)
پاسخ:
خیلی ناز بودن...:-))

+هستم:-)
خوشکل بودن زود فروش رفتن : )
قدرت انتخابم و تو گل فروشی از دست میدم…
پاسخ:
همینطوره...

+واقعا انتخاب سخته :-)
باختی!
پاسخ:
آره... اما جبران میکنم! :-)
چه حیف!!!!
پاسخ:
حیف...
آه خدایا.....

درک میکنم!!
پاسخ:
مرسی :-)
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۳۲ آدرینا عظیمی
:| 
انشالا گلدان های بعدی سهم شماست :)
پاسخ:
متشکرم:-)
بامبو؟؟
یادِ این افتادم که لقب من پانداست !!
:|
خیلی خوشگلن !
پاسخ:
بله
چه جالب!
:-)
قشنگن :)) ان شاالله بهترش رو بخرید :)
پاسخ:
ممنونم :-)
تنت به تن من خورده، شانستم شبیه من شده! :))
پاسخ:
که اینطور! :-))
چه بامبوهای زیبایی ژاپنی ها معتقند وجود بامبو توی خونه شانس میاره .
پاسخ:
بامبوی خوش قدم:-))
واقعا خیلی خوشگلن:)
پاسخ:
:-))
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۶ یکـــ بلوطــــ
ای داد بی داد :/
پاسخ:
:-)
چه پا قدم خوبی داشتی تو 
پاسخ:
متشکرم :-)
!! جه قدر محبوب .
گلدونی های کوچیک کلا دوست داشتنی اند .
امیدوارم دوباره پیداشون کنید (: .
پاسخ:
ممنونم
خودمم امیدوارم :-)
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۳ פֿـانم گــلآب
سلاااام
دوست داشتنی♥ اند


پاسخ:
سلام
:-))
چقدر خوشگل بودن...
ایشالا دوباره میاره و اینبار شما همش رو باهم بخرید :))
پاسخ:
امیدوارم :-))
چ بامبوهای خوشگلی
 زودهم رشد میکنن سه تا دارم..
کلا گل و گیاه عااالین ان شاالله زودتر بخرین
پاسخ:
متشکرم:-)
من ِ عاشق ِ بامبو 
پاسخ:
:-))
برخلاف نظر همه اینا اصلا خوشگل نیستن:|


پاسخ:
اینم نظریه برا خودش :-)
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۳۸ گمـــــــشده :)
شمام آخر شانسی هااا..:|
پاسخ:
;-))
باحالن (:
پاسخ:
:-))
آخ:|
حداقل یکیو برمیداشتین اون پشت مشتا قایم میکردین که بعدا برین بخرینش
پاسخ:
قایم نکردم دیگه...! :-)
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۷ (ک) (شباهنگ)
سلام دوست عزیز..
حیف شد ولی باید 500 تومان را بیعانه میدادید
شاید نمیفروخت...
پاسخ:
سلام
شاید...:-)
ایشالا سری جدیدا خوشکلتر باشن :)

پاسخ:
امیدوارم :-)))
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۰۴ مهدی ابوفاطمه
قشنگن
حیف شد
پاسخ:
:-)
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۹ مائده حوائی
خیلی زیبا
طوری نیست از یه جا دیگه بعدا می خری
پاسخ:
:-))
:|
پاسخ:
:-)
ای جونم.. چقدرم نازن ^__^  چه کوچولو  :)
ایشالا عکس بعدی عکس گلدونای.خودتون باشه :)
پاسخ:
مرسی :-))
چقدر زیباست
بله باورمان میشود ، 10 دقیقه بعد از تو رسیده بودم اونجا هر 5 تا خریده بودم :)))
پاسخ:
که اینطور..:-))
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۵۲ شِمِلـ ــیا
چه دوست داشتنی :))

+ دارم به این دو دیس لایک فکر میکنم :D
پاسخ:
:-))

+بالاخره بعضی ها کلا با همه چیز مخالفن!
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۶ سروش آسمانی
دقیقا حستون رو میفهمم. مثل وقتیکه یه کتابو میخواستم  بخرم اما پول نداشتم و تا پولهامو جمع کردم، دیگه خبری از کتابِ محبوبم نبود!
فکرکنم درباره کتابی که دیگه چاپش نباشه خیلی سخت تره.
پاسخ:
آره واقعا، سخت تره...
بامبو واقعا انرژی میده به فضا
به نظرم از پا نشینین و فردا بختتون رو امتحان کنین،حتی تو یه گلفروشی دیگه:)
پاسخ:
یه مقدار این روزا کمبود وقت دارم!
وگرنه تا حالا از جای دیگه تهیه کرده بودم:-))
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۰۵ لی لی (لیلی نامه)
واااااای چقدرررر خوشگلن...
دلم خواست:(
پاسخ:
ان شا الله شما هم ببینید و تهیه کنید :-)
روز مهندس هم مبارک مهندس :)
همیشه سالم و موفق باشین و به آرزو هاتون برسین :)
پاسخ:
بسیار متشکرم دوست مهربانم :-))
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۲۹ آناهــیــ ـــتا
هر 5 تا رو؟؟؟
چقدر تلخ :(
پاسخ:
بله
پیش میاد دیگه...
ای وای :((
پاسخ:
پیش میاد :-)
یادم رفت بگم ← روزتون مبارک:))
پاسخ:
سپاس فراوان :-)
حتما قسمتتون نبوده ولی به نظر من بهترین گل دوست داشتنی گل یخ است .
پاسخ:
گل یخ هم زیباست :-)
میدونید گل یخ نماد انسان های سرسخته.چرا؟ به خاطره اینکه تو فصل زمستان زیر برف با نور کم رشد میکنم .امیدوارم ما ادم ها هم از این گل یاد بگیریم .
پاسخ:
نمیدونستم... امیدوارم :-)
من چرا گل میبینم از خود بیخود میشم:|


پاسخ:
طبیعیه
من هم همینطورم...
نگهداری این موجودات کوچک و دوست داشتنی خیلی سخته...
پارسال یه منظره مشابه این وسوسه ام کرد و یه کاکتوس خریدم، ولی بعد یکی دوماه موقع پژمرده شدن و خشک شدنش پشیمون شدم که کاش میذاشتم همونجا میموند.
پاسخ:
موافقم که نگه داریشون سخته و توجه زیادی رو میخوان...
چقد زیبان و چه حیف که فروخته شدن :(
اسمشون چیه؟
پاسخ:
بامبو هستن :-)
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۰۷ وقایع نگار
اینا بامبو  ِ ؟
تا حالا از این بُعد بهشون نگاه نکرده بودم :))
اول فکر کردم یه نوع کاکتوسه بعد شبیه بنسای اومد...
پاسخ:
بامبو های خوب و متفاوتی بودن! ;-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">