اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

بهارم بی تو سیاه و سفید است

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۴۵ ب.ظ


گُل های کوچَک، دَشت ها را پوشاندَند. بَرفِ کوه ها آب شُده اَند. چِشمه ها می جوشَند ... هَر چِقَدر این اَهلِ قَلَم، پاییز را فَصلِ عُشّاق بِخوانند، من دلم قَدَم زَدَن های بَهاری اَت را می خواهَد...

عکس: آووکادو/ 1395.1.13

موافقین ۳۷ مخالفین ۳ ۹۵/۰۱/۱۷
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۵۰)

بهار رو چرا سیاه کردید؟؟
:|
پاسخ:
سیاه نیست
بی رنگ است!
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۴ زینـب خــآنم
آی گفـــتی
هیــچی بهـآر و هوآی بهــآری نــمیشه انصــآفا
منم دقیقا همینطور  : )
پاسخ:
:-)
کاش میشد یه قوطی رنگ برداشت پاچید به این بهار...
پاسخ:
رنگ را باید به چشمان من پاشید...
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی.... 
پاسخ:
هوووم...
بهارهم اون بهارهای قدیم!

پاسخ:
بهارای الان هم زیباست! :-)

" سیاه نیست ... بی رنگ است" ! 

این تعبیرا رو از کجا میاری؟!!!! :) 

پاسخ:
خودمم نمیدونم! ;-)
بهار همیشه ی همیشه رنگیه :)))
همیشه هم خوبه :))) پر از حسای گوگولی مگولی هم هست :))))
اصلا ً هم به اینکه اسم منه ربط نداره D:
پاسخ:
کاملا موافقم که خودِ بهار همیشه عالی و شورانگیزه :-)
hc h,k \sjhd

:|
از اون پستای تلخ بود... :(
نمیدونم چرا همه میگن پاییز فصل عشاقه بنظر من ک بهاره با فروردین خوشگلش با اردیبهشت لذت بخشش...ولی دیگه تا همینجا خردادش دیگه خیلی خوب نیس :|
:))
پاسخ:
خیلی تلخ نخوانید...

+اردیبهشت عالیه:-)
وای چقدر قشنگ نوشتید :)))
پاسخ:
سپاس :-))
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۱۹ פֿـانم گــلآب
اعتراف عاشقانه ای بود.
پاسخ:
بله...
انشایی با موضوع فصل بهار:)))
پاسخ:
:-)

کاش زندگی به لُوس دلبستگی آغشته نبود!
پاسخ:
هوم...
:-)
پاسخ:
:-)
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۱۴ ستاره ی باران جاودان
بهار رو منم دوست ندارم چون همه اش باید عطسه کنم :'(
پاسخ:
من دائما احساس خواب آلودگی دارم!
منم بهار رو به خزان ترجیح میدم ^_^
پاسخ:
:-))
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۲۳ ام اسی خوشبخت
ان شالله با رسیدن عروس ماه ها، اردیبهشت، بهارتون رنگ های زیبا میگیره :)
پاسخ:
متشکرم :-)
اقا امروز استاد تغذیه میگفت اووکادو تنها میوه چربه
مواظب خودتون باشین:دی
پاسخ:
چشم! مراقبم! :-)
شاید وقتی اردیبهشت شد ، رنگی شه...
اردیبهشت رنگیه... :)
پاسخ:
موافقم که اردیبهشت رنگیه :-)
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۲۰ گمـــــــشده :)
همینو بگو....پاییز کجاش دو نفره اس اخه..
:|
در هر حال پاییز باشه یا بهار ما فعلا باید بگیم تنهایی را عشق است.خخخخخخ
پاسخ:
بهارِ عاشقانه ای را برای شما آرزومندم :-)
بهار و این همه زیبایی.
مگه میشه قدم نزد؟
پاسخ:
واقعا...
اهوم...بنظرمنم بهار بیش ازپاییز هواش دونفره س...


پاسخ:
:-)
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۱ احسان سلطان محمدلو
بسیار عالی
پاسخ:
سپاس 
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۰۸ نیمه سیب سقراطی
بهار برام مبهم و گنگه مثه وقتی هوا هم حیرون ویرون نمیدونه بباره یا بتابه منم نمیدونم با خودم چند چندم........ 
پاسخ:
ابهام زمانی معنی داره که تفکر وجود داشته باشه!
به بهار نباید فکر کرد؛ باید بهش دل داد...
:-) 
هوا دو نفره نیست برای من که
هر روز یه کتاب میگیرم دستم میرم روی نیمکت توی پارک رو به روی خونه میشینم میخونم
تو این هوا اگر نفره دومی بیاد حرف بزنه کنارم میزنم لهش میکنم :-\  والا پر از آرامشه آدم سکوت میخواد :-\ 

بقیه مواقع هم تو چرتم بازم برام دو نفره نیس  

ولی فقط بهار رو برای اردی بهشت اش دوست میدارمو بس 
پاسخ:
که اینطور :-))

+اردیبهشت :-)))
بهار بی تو بهار نیست  :)))
به قول جوونای امروزی (خودمم جزوشونم) : بهار بی تو خر عست :دی
پاسخ:
شایدم بهار، بهار است... دل، دل نیست!!
گل های سفید کوچک زیبا ..
پاسخ:
...
این اتمسفری که هرروز به خواستش چشمانم را نوازش میکند
بازتاب تمام این قدم هایی ست که کاری به پاه برهنه بودن یا کفش اهنی به پاکردنم ندارد
از همان کودکی فهمیدم
که ادم های شب کوری دارند ولی
روزی از عمرشان دنیا کوری میگیرند
فراموش میکنند
از همان موقع خودم را در خودم ذخیره کردم
کفش اهنی...اهنی ست
از کجا معلوم 
روغن اب نباشد این زمین
تنها بودن..خوب ست..تنها در خودت، خودت باشی خوب ست
دیگر نیازی به درک شدن نداری و دیگر نیازی به جاودانگی نداری
این همان دنیای درون ادم هاست مال بعضی ها "تعطیل است" بر سردرشان توی ذوق می زند
و بعضی ها باز و شلوغ
دنیایی که میگذارد...عطر را عطر حس نکنی..او بشود تپشی برای قلبت...وجود میشود برایت نفس....معجزه فقط از یک عصا نبود
کافیست دستانمان را نگاهی بیاندازیم
#خواندم و بی نگاه فقط نوشتم 
پاسخ:
دست های معجزه گر...

+واقعا کامنت، ارزشمندتر از پست بود :-)
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۵۹ ستاره ی باران جاودان
احساس خواب آلودگی رو من تو کل سال دارم -_-
پاسخ:
که اینطور...
واقعا زیبا بود
پاسخ:
:-)
امیدوارم همیشه سبز باشی استاد 
+ الان بازدید پس دادم :))
پاسخ:
سپاس:-)
چه تعبیر قشنگی ، شاعرانه و احساسی
پاسخ:
:-)
۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۲۱ بانو ف تک نقطه
دور چون با عاشقان افتد....



+دریا دریا مهربانیت را میخواهم
نه برای دست هایم،
نه برای موهایم،
نه برای تنم...
برای درخت ها...
که بهار بیاید...

امیدوارم بهارتون بیاد.. 
پاسخ:
سپاس 
بهار نزدیک است...:-)
در اردیبهشت حدمن؟=))
پاسخ:
:-)
خوب از نظر طبیعیه هم بهار فصل عاشقیه فصل جفت گیری و اینا... :))
پاسخ:
که اینطور! 
بهار امسال بهار همیشگی نبود(البته برای من)!
پاسخ:
ان شا الله از این به بعدش باشد :-)
سلام
چقد قشنگ بود :) من به این گلها میگم گل مروارید :)
پاسخ:
سلام
ممنونم:-)
بلک اند وایت
امسال خیلی خنثی بود:)
پاسخ:
:-)
انشاالله می ان بهاراتون رنگارنگ به رنگارنگی گلای بهاری می شه 
پاسخ:
متشکرم :-))
نمیدونم چراارامشی که تو فصل پاییز هست رو نمیتونم تو هیچ کدوم از فصل های دیگه پیدا کنم.....بهار امسال عجیب بود...
پاسخ:
عجیب چرا؟
وَ بَهــــــار امتدادِ رویشِ خواب های آرزوهامان بود در صبحی به رنگِ خُدا .
مداد کوچک
پاسخ:
:-)
چرا عجیب؟ به خاطره اینکه یه روزش در ایام عید رو میگم خیلی خیلی سرد بود ...فرداش خیلی خیلی گرم بود ....کلا تابستون و زمستون باهم مخلوط بودند ....و با افتادن اتفاقات غیر منتظره ........دیدن شخصی که ازش متنفری .....خلاصه غیر عادی بود دیگه...ولی ناگفته نماند همه ی روزای خدا  پر از برکته....
پاسخ:
که اینطور...

+همه ی روزها با برکت هستند...

پست قشنگی بود ..

به دور از جدیت .. چه قدر علایم عه او عا داشت ...

پاسخ:
سپاس
:-)
:)
پست جدید هم عالی بود
پاسخ:
:-)
عِه! من نظرم رو ننوشتم که :|
منم بهار رو به اون سه فصل ترجیح میدم:)) ... ای لعنت به این درس و مشق که این هوا رو کوفتم میکنن :|
پاسخ:
میاد اون روزی که درس و مشق و ... نباشن، امیدوارم اون موقع حوصله باشه...
خیلی راضیم ازت اووکادو جان ... خواستم بدونی سکوت نشانه ی رضاست :)
پاسخ:
لطفِ عالی مستدام :-))
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۱ لی لی (لیلی نامه)
بهار حال گریه میده بهم:(
پاسخ:
چرا آخه؟

+بهار را باید خندید و نفس کشید:-)
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۵ لی لی (لیلی نامه)
شاید چون هوا هی ابری میشه...
دوسش دارما... ولی حال گریه داره برام...
پاسخ:
امیدوارم که هوای دلتون همیشه صاف و آفتابی باشه :-)
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۴ آناهــیــ ـــتا
این عکس انقدر توش حس زندگی داره که حتی سیاه و سفید بودن هم نتونسته اینو ازش بگیره..
پاسخ:
بهار سرتاسر زندگیه :-)
بهار را بارون های بهاری لذت بخش تر میکنه،
پاسخ:
بله
مخصوصا پس از بارونش :-)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۴۸ آشپزی آیکابان
هوای بهار یه چیز دیگست
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">