اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

شهریور

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

شهریورِ امسال، صبحِ زود می گذرد... بیرون زدن در تاریکی... احساس خواب آلودگی سر شب... سرعت گرفتنِ زمان... نسیمِ خنک صبحگاهی... انگور های شیرین... قاصدک هایی که منتظرشان هستم... موسیقی های ملایم در ماشین... هلو انجیری ها رسیده... نبودِ سفر... هوسِ کلبه... توهم بوی نَم چوب در جنگل... نبودِ قدم زدن کنارِ دریا و حتی ندیدن طلوع... شُکر... شهریورِ امسال می گذرد...

+بشنوید

دریافت

موافقین ۲۰ مخالفین ۱ ۹۵/۰۶/۰۷
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۳۹)

شهریور امسال صبح زود می گذرد...بیرون نزندن های از سر بی حوصلگی...احساس خواب آلودگی های بامدادی...سرعت گرفتن زمان...سکوت توی ماشین و هنزفری...هلو انجیری ها رسیده... بودِ سفر...چادر زدن های میان درخت های نم دار... بوی نَم چوب در جنگل... بودِ قدم زدن کنارِ دریا و حتی دیدن غروب... شُکر... شهریورِ امسال می گذرد...

:)
پاسخ:
:-)
باز شهریورهای این مدلی بهتر از شهریورهای کشدار و طولانیه که تموم نمیشه
پاسخ:
موافقم
شهریور شبیه برزخ است. نه حرارت و شوق عاشق تابستان را دارد و نه غم فراق پاییز را.. 
پاسخ:
نوعی اعتدال است شهریور...
خداروشکر که میگذرد !
پاسخ:
خداروشکر :-)
وای آهنگ ^_^
شهریور انشاالله خوب تمام شود..
پاسخ:
ان شاالله :-)
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۲ پسرِ خاکستری
میگذرد...
پاسخ:
هوووم...
بسی لایک
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۳۶ ـــــ ققنوس ـــــ
بی فایده گذشت تابستونم 
پاسخ:
هنوز فرصت دارید تغییرش بدید...
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۳۷ بهار پاتریکیان D:
واسه من که کش میاد ! :[
پاسخ:
گاهی کش اومدن خیلی بد نیست :-)
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۵۸ نیمه سیب سقراطی
نه دوست دارم شهریور تموم بشه ، نه دوست دارم تموم نشه ... حسم خیلی دوگانه ست ... هر چند گذر زمان به حس من نیس ؛)
پاسخ:
این حس دوگانه رو اکثر ما نسبت به شهریور داریم! ;-)
شهریور امسال من هم صبح زود میگذره...وقتی فقط من در راه بیمارستان و ماشین زباله شهرداری تو خیابونیم...
شهریور امسال من همونیه که میخوام.انشالله واسه شماهم همینطور باشه:))
پاسخ:
ان شاالله که شهریور برای همه خیر باشه :-)
باز هم شکر که میگذره، که اگه نمیگذشت فاجعه ای برای خودش... 
ان شاالله شهریور سال دیگه پر باشه از بوی نم چوب جنگلی براتون ؛)
پاسخ:
بله، واقعا خداروشکر :-)

+سپاس 
شهریور نوع خفیف اسفند به نظرم !

پاسخ:
هوووم... شاید  ;-)
بعضی هاش که واقعا....واقعا
پاسخ:
واقعا...
هیچ وقت شهریور رو دوست نداشتم چون فصل آلرژی من همین تایم شهریور تا نیمه‌های مهره (اکثراً بهار اذیت میشن، من این موقع) اما امسال نمی‌دونم چرا تا الان که هشتمین روزشه اذیت نشدم! خودم متعجبم بابت حال خوبم :))
الهی شکر ^_^
پاسخ:
خب خداروشکر که تا حالا اذیت نشدی :-)
ان شاالله که تا آخرش اذیت نمیشی...
یه خورده به ذهنم فشار آوردم تا بتونه تفاوت حس ‍م رو بین این ماه مثلن با مرداد متوجه بشم.
ذهنم تنبل شده تابستون! 

پاسخ:
توی شهریور کم کم ذهن فعال تر میشه...
در هر صورت واسه همه کرور کرور خیر و برکت باشه :)
پاسخ:
ان شا الله :-)
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۴۲ گمـــــــشده :)

همه روزای خدا خوب یا بد میگذرن.

الحمدلله علی کل حال

:))

پاسخ:
الحمدلله :-)
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۱۲ مَهسا هَسدَم ツ.
:)
پاسخ:
:-)
((: شهریور همیشه زود میگذره
پاسخ:
اغلب همینطوره :-)
همه چیز به کنار هلو انجیری های رسیده هم به کنار :)
ترجیح میدم روی حیاط بشینم هلو انجیری بخورم بعد موزیک اسپانیایی بی کلام گوش بدم :)
کلر و فالوده با تیکه های یخ هم خیلی خوبه :)
و اینکه شهریور میگذرد...
پاسخ:
به به... عجب شهریور خوشمزه ای ;-)

همین که شهریور اومد و مرداد رو از رو برد جای شکر داره!

هرچی هست باید نیکوتر از مرداد بشه!

پاسخ:
هر چه هست خداروشکر :-)
واسه من که همه ماهها مثل هم شده!!!
فقط تو بعضیاشون سردمه و تو بغصیاشون گرممه!!!!!
پاسخ:
که اینطور! :-)
شکر خدا که می گذرد
پاسخ:
خدا رو شکر
عالی بود.........
پاسخ:
سپاس...

منم دلم مسافرت میخواد . مسافرتی که توی هیچ شهری نریم ، فقط طبیعت و پیک نیک و توی چادر خوابیدن و اینا .

پاسخ:
ان شاالله براتون پیش میاد :-)
سلام گل پسر 
خوب هستید؟  بی هوا یادتون افتادم امروز :)
یادش بخیر 
ماهی بخور استاد ماهی 
امیدوارم خوب بگذره براتون شهریور و باقی ماه ها
پاسخ:
سلام
شکر
متشکرم :-)
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۳۶ منتظر اتفاقات خوب
و روزها میگذرد...این نیز بگذرد.
پاسخ:
شکر که می گذرد :-)
فقط امیدوارم اتفاقات خوبی از راه برسه بعد از تموم شدنش
پاسخ:
میرسه ان شا الله :-)

+شاید هم قبل از تموم شدنش برسه ;-)
تموم شدن یا نشدنش برا من فرقی نداره
پاسخ:
هوووم...
خیلی مطالب مشتی و باحالی میزاری دمت گرم

amozeshunity.com
به به عجب چیزیه پس :)
پاسخ:
:-)
شهریور در کل ماه عجیبیه..!
به ماه پاییز و همه ی اینهایی که دوست دارید اتفاق بیافتاد..! امیدوار باشید..!^_^
شاید دست رد بر سینه نزد..!
+نوشته هاتون پر از حس خوبه..!ممنون
پاسخ:
من به تمام روزهای خدا امیدوارم :-)

+خواهش مبکنم... سپاس از حسن توجه شما...
شهریور خیلی خوبه...چون نوید پایان تابستان و آغاز بهار و انتظار کوتاهی برای زمستانه.
پاسخ:
:-)
توهم بوی نَم چوب در جنگل

من همیشه تو شهریور دچار این توهم میشم ♥
پاسخ:
هوووم...
کاش خوب بگذره.....

وای امان از بعد شهریور...
پاسخ:
ان شا الله خودش و بعدش خیره :-)
به به چه آهنگ خاطره انگیزی.........ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
این عکسوووو ^_^
پاسخ:
:-)
چه زیبا عالی بود مثل همیشه
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">