اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

میزکار نوستالژیک آووکادو

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ق.ظ


بنا به درخواست دوستی آشنا، عکسی از میز کار آووکادو تهیه شده و در معرض نمایش عموم قرار گرفته است! عمر این میز حدودا شانزده سال می باشد و روزهای مدرسه، دانشگاه و کار کردن من را دیده است. بارها قصد کردم که یک میز جدید و بزرگ و خوش آب و رنگ را جایگزینش کنم اما دلم اجازه نمی دهد، آخر این میز مرا به خاطر سپرده است! لابه لای ترک چوبش خیلی چیز ها جا مانده: مثل اولین سیستم کامپیوترم که کلی برایش ذوق داشتم و بعد ها جای خود را به لپ تاپ داد؛ شب های درس خواندنم برای کنکور؛ سناریو هایی که پاره کردم؛ کتاب هایی که مطالعه کردم؛ نامه هایی که برای یلدا نوشتم؛ روزهای شاد بودنم؛ شب های غم انگیزم؛ حتی نمونه سوالات دانشجویانم و خوراکی های مورد علاقه ام را می داند! اگر چه تنها نقطه ی ضعفش کوچک بودنش است و مجبورم کرده پرینتر را روی میزی کوچک تر در کنارش بگذارم اما دلی بزرگ برای به خاطر سپردن من دارد...
+عکس روی دیوار هر هفته تعویض می شود... شانس شما این هفته عکس فوق العاده است! 
(مارلون براندو درحال گریم برای فیلم پدرخوانده)

موافقین ۲۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۱
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۴۳)

چه فضای مینیمالیستی و جذابی ^_^
پاسخ:
:-))
حس میکنم اگه چندتا عکس میز بدون ذکر صاحبشون رو میذاشتن اکثر مخاطبای این وبلاگ میتونستن حدس بزنن که این میز آووکادوعه!!! ^__^
شاعرانه
پر از آرامش
شیک
با یه قرآن اون گوشه ^__^
پاسخ:
اینم پیشنهاد خوبیه برای راه انداختن یه بازی!! ;-)

+مرسی گندم جان :-)
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۳ رفیعه رجعتی
خیلی حوصله میخواد تعویض عکس هر هفته!!:)
+حال کردیم زیاد...
پاسخ:
کار هایی که حوصله میخوان معمولا لذت بخش هم هستن...:-)

+:-))
چقدر این میز براتون پرخاطره‌ست :)) 
پاسخ:
خیلی :-)
گردو هم مثل ماهی خاصیت زیادی داره :)) 
خوبه 

پاسخ:
که اینطور :-)
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۲۳ عاشق بارون ...
یکی از بهترین میزها، و بهترین پست ها بود! :)) و چه مرتب! ^_^
پاسخ:
متشکرم :-))
خودکار سمت چپ عکس آشناست!! جناب آووکادو رفتم چک کردم خودکاری که روی یک نوت بوک هست همون خودکاری هست که توی تصویر عکس معرفی کتاب رساله ی درباره نادر فارابی هست یانه ؟! همون بود ! 
+ در کف خود مانده ام! D:
پاسخ:
درسته... همونه!
هویتِ دست خط من!!

+از این روان نویس برای کار های دانشگاه و یا هر جا لازم باشه امضا کنم، استفاده میکنم. 
یه جورایی هر کس تو دانشگاه یا محل کار رنگ خاص این روان نویس رو میبینه، مطمئن میشه که اون نوشته یا امضا کارِ منه!!!
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۵۴ بهار پاتریکیان D:
چه قدر باحاله انصافاً :-"
پاسخ:
:-))
می دونی یاد اون موقع افتادم که کامنتا رو زودتر همه تایید می کردی.قبل از مسابقه جناب مهندس خوشبخت منظورمه...
امیدوارم همیشه سبز باشی دوست خوبم
:) پنیر پیتزا رو یادم رفت بگم هم دوبار بریز رو خمیر.یک بار وقتی هنوز رو خمیر مواد رو نریختی با سس قرمز، یک بار هم آخر کار... باشد که بچسبد.بعد یه نکته دیگه اگه مثل من ارتفاع پیتزاهات اورسته می تونی بعد از پختن خمیر و کمی آب شدن پنیر، برش بزنی بعد دوباره بذاری داخل فر تا موادش موقع خوردن نریزه :)))
پاسخ:
متشکرم:-)

+ممنون از توصیه های خوب و کاربردی شما :-))
جالب و آووکادو گونه... :)
پاسخ:
:-))
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۲ کفشدوزک بلاگ
چه مرتبه ((-:
پاسخ:
:-))
چقدر منظم و دقیق ^___^ و چقدر پرخاطره و چقدر خوب و چقدر قشنگ و چقدر استادانه =))
پاسخ:
سپاس از این همه لطف شما :-)
با این اوصاف فکر کنم تقریبا محاله پشت این میز بشینید و هوس نکنید چیزی بنویسید..
رو به دیوار، اذیت نمی شید؟
پاسخ:
قبلنا پشت به دیوار بودم !
اما رو به دیوار بودن رو ترجیح میدم چون دیگه حس نمیکنم چیزی قراره از اون طرف پایین بیوفته!!
بالاتر از عکس هم یه سری چیزا که همیشه باید جلو چشمم باشه رو نصب میکنم...

منم میزم خیلی قدمت داره . همینطوری که شما میگید راهنمایی و دبیرستان و کنکور کارشناسی و ارشد نه تنها من که خواهر و برادر بزرگترمم به خودش دیده و آخر سر رسیده به من و این میزه رو مامانم سفارش داده بوده بسازن مثل یک میزی که عموی مامانم داشته و انقد این عمو اهل کتاب و مطالعه و با سواد و تحصیل کرده و اینا میشه که همه چیش برای مامانم جذاب میشه . میزش یه میز چوبی بوده که یه شیشه روش گذاشته و زیرش یه نقشه ی جهان هست . مال ما هم دقیقا همینه و مامان منم دقیقا ایده شیشه و نقشه جهان رو پیاده کرده . بعد من یادم هست هر وقت حواسم پرت میشد از درس و میرفتم تو فکر چشمم میفتاد به کشورها و قاره ها و شهراشون .

پاسخ:
چه زیبا و جالب
میز شما واقعا عتیقه و با ارزشه :-)
چ منظم: )
واقعا نوستالژیک ب نظر میاد:دی
پاسخ:
:-))
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۵ آفتابگردون ...
 کسایی که هرم نفس های اشیاء رو می فهمند و نبضشونو حس می کنن، زندگیشون روح داره....بقیه فقط توهم زندگی کردن، زدن! اینجور افراد گرچه درک های خاصشون از آدمها و موقعیت ها رو معمولا بقیه متوجه نمیشن و این ادراک بالا، درد کشیدن بیشتر رو براشون میاره ولی خب دنیا روی داشتنشون حسابی غیر قابل چشم پوشی باز کرده...
خوشحالم که نسلشون منقرض نشده:)

پاسخ:
الان تمام این تعاریف رو با من بودید؟! :-)
چه میز خوشگل و منظمی....
میز منم  نسل به نسل منتقل میشه..

پاسخ:
:-))

+شاید این میز به پسرم برسه! :-)
:)))
عع شمام پس عکس تعویضی دارید
چه خوب اولین نفری هستید بعد خودم که پبدا کردم
پاسخ:
چه جالب! :-))
تندیس مرتب ترین میز به اووکادوی مهربان




پاسخ:
متشکرم :-)
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۹ نیمه سیب سقراطی
چقدر همه چی نسبت به وسایل من، اینجا دم دسته :)
هندزفری ، شارژر ، هارد ، پانچ‌ ، منگنه ... 
مال من هر کدومش تو یه کشو‌ :))
پاسخ:
بسیار علاقه مند به دردسترس بودن وسایل هستم! :-)
از توی عکس هم می شه حس ِ خوبش رو درک کرد .
بسیار نقلی و جمع و جور و دوست داشتنی و البته مرتب .

+ بسیار ایده ی جالبی بود تعویض عکس هفتگی .  خوشمان آمد (: .
پاسخ:
متشکرم :-)

+:-)
چقدر خوبه^______^

ولی میز من بهتره:p
پاسخ:
قطعا همینطوره :-)
چه قشنگ و واحسرتایی:دی
پاسخ:
:-))
ما با اتاقامون...با وسایل تو اتاقامون و به ویژه میزای تو اتاقامون کلی خاطره داریم :)

چه میز خوبیه...و همونطوری که خودتون گفتین نوستالژیک...
و اون قرآن هم که میزو کامل کرده...بهش آرامش هم تزریق کرده...به به :))
پاسخ:
:-))
۲۱ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۷ ɐɹɐɓol •_•
قرآن :))

مغز گردو :))

خوشمان امد :))
پاسخ:
:-))
چقد کلاسیک حتا :)
پاسخ:
هوووم :-))
۲۲ آبان ۹۵ ، ۰۹:۳۶ قاسم صفایی نژاد
چقدر خوب بود این میز
پاسخ:
:-))
۲۲ آبان ۹۵ ، ۰۹:۴۲ یا فاطمة الزهراء
خیلی حس خوبی داشت عکس میز کارتون
و چقدرم مرتبه اصلا دیگه روم نمیشه عکس میزکارمو بذارم :دی 
پاسخ:
متشکرم
مطمئنم مال شما بهتره :-)
:)
پاسخ:
:-)
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۵:۱۷ بلاگر کبیر ^_^
چه با نظم و ترتیب :)


پاسخ:
:-))
سلام . میز مرتب و تمیز نشانه مرتب بودن و منظم بودن صاحبش است 
پاسخ:
سلام
سپاس :-)
من عاشق میز شما شدم رفت پی کارش !
پاسخ:
شما لطف دارید :-)
سلام چه زیبا معلومه آدم با نظمی هستید و عاشق تخمه آفتاب گردون :))
پاسخ:
سلام، ممنونم.
تخمه؟!
چقدر زیبا، مرتب و شیک!
و قرآن کنار میز... حال آدمو خوب میکنه :)
پاسخ:
:-))
۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۹ وبلاگ دکترین
میز کار زیبایی دارید
موفق و موید باشید
پاسخ:
سپاس
تندیس طلایی مرتب ترین و تمیز ترین پسر ایرانی تعلق میگیرد به...
پاسخ:
سپاسگزارم :-)
۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۵ منتظر اتفاقات خوب
به امید روزی که خاطرات بیشتری از موفقیت هاتون با این میز رو مرور کنید.
پاسخ:
ممنونم :-)
۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۵ منِ ناشناس
قران گوشه ی میزت خیلی به دلم نشست
پاسخ:
:-)
۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۳:۳۶ آقای سر به هوا ...
مبارک باشه جایزه :دی
پاسخ:
متشکرم :-)
بسیار عالی جالب بود

کلیک کن برای من
پاسخ:
!
۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۷ گوهر فردوس ایران
آیول خوشم اومد
۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۱:۰۰ فاطمه قاف
اون قرآن سمت راست ... :))
پاسخ:
:-))
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۷:۳۵ رامین رزاقی
وبلاگ خیلی خیلی قشنگی دارید
پاسخ:
سپاس:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">