اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

نظرات با حس و حال جدید! (اصلاح شده)

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ


این روزها یا سَر کلاس هستم یا پشت میز بین کاغذها و کتاب ها شنا می کنم. لابه لای این شلوغی، سَری به اینجا و دوستان وبلاگی می زنم، آنها و نظراتشان را می خوانم... خواندن... خواندن... خواندن... خسته ام از خواندن و نوشتن... امروز نامه ای به مدیران بیان ارسال کردم و از آنها درخواست کردم که بخشی برای کامنت صوتی برای هر پست طراحی کنند. چیزی شبیه آن علامت میکروفن گوشه سمت راست در تلگرام... به نظرم حسی که در یک جمله صوتی وجود دارد را نمیتوان با چند خط نوشتن منتقل کرد... به هر حال تا راه افتادن این ایده در بیان، خوشحال می شوم که گاهی کامنت های صوتی خودتان را ضبط و برای من آپلود کنید و لینک آن را در قسمت نظرات ارسال کنید.

+تمام دیشب و امروز ذهنم درگیر انتشار این پست بود... شاید "کامنت صوتی" ایده ی خوبی برای تمام دوستان بلاگر نباشد؛ به هر حال من از دریافت کامنت های صوتی شما بسیار خوشحال می شوم... اما مراقب باشید چون همه مثل من نیستند...

موافقین ۲۶ مخالفین ۲ ۹۵/۱۰/۲۴
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۵۶)

اووه عالیه ... :)
با کمال میل باز نشرش میکنم :)
پاسخ:
متشکرم :-)
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۲۹ سِناتور تِد
جالب میشه اگه بشه
پاسخ:
:-)
جالب میشه
فقط کسایی که مشکل حجم نت دارن به مشکل میخورن
پاسخ:
ممکنه... 
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۱ محمد ابراهیمے
ایده جالبیه!
پاسخ:
:-)
واقعا ایده ی جالبی ِ .
امیدوارم ازش استقبال بشه ؛ حتی خودم هم ازش استفاده نکنم ؛ فکر می کنم چیز ِ جالبی از آب در بیاد .

نقاط ضعفی فعلا به ذهنم نمی رسه (: .
پاسخ:
متشکرم

+:-)
منم موافقم.
یادمه تو یکی از وبلاگ هایی که تو بیان داشتم یه پست صوتی منتشر کردم ولی مورد استقبال واقع نشد.
:-|
پاسخ:
هوم
استفاده از کامنت صوتی فقط گاهی خوبه...
عجب ایده ی خوبی 
خوشمان امد :)
پاسخ:
:-)
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۳ گمـــــــشده :)
ایده خوبیه. ولی راستش من نه اعتماد به نفس این کارو دارم و نه وسیله شو.
راستش کلا با حرف زدن مشکل دارم

پاسخ:
این یه جور تمرین میتونه باشه :-)

+در مورد وسیله ش هم که یه گوشی برای ضبط صدا کافیه...
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۳ پرتقالِ دیوانه
وای آوو جدا چقدر خوبه هاااا
بسیووووور استقبال کردم *___*
پاسخ:
ممنونم :-)
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۷ خانومی ...
چه فکر خوبی ...
پاسخ:
:-)
صدای ضبط شده‌ی من افتضاحه :دی البته همچین معلوم نیست که صدای ضبط نشده‌م هم افتضاح باشه یا نه :))
پاسخ:
شکسته نفسی میفرمایید :-)
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۵ من مُبهم
خیلی خوب میشه اگر بشه 
مخصوصا برای ادمای تنبلی مثل من که سختشونه کامنت بذارن 
پاسخ:
:-))
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۶ بلاگر آرام
وای خیلی ایده خوبیه حیف که با این گوشی داغون امکان آپلود ندارم وگرنه همین الان براتون یه کامنت صوتی میذاشتم:)
پاسخ:
فکر کنم با هر گوشی که دسترسی به نت داشته باشه، بشه این کارو انجام داد :-)
جالب میشه این ایده! تا به الان برای صوت ها مینوشتیم٬ حال برای نوشته ها صوت به اشتراک میگذاریم.
نوشتن مجموعه ای از  هنرها و توانایی هاس. تو نوشتن باید توانایی اون رو داشته باشیم که احساس را اونطوری که هست در قالب واژه ها به درستی به تصویر بکشیم و از هر گونه خطر بدفهمی محفوظش کنیم. اما گاهی نمی‌شه که بشه. فراموش میکنیم لحن صدا را در اون بگنجونیم. 
اما یک جا دل برای نوشتن، به هراس میلرزه. نوشتن زود آسیب می‌بینه، زود جایش غصب میشه.

پاسخ:
تفسیر جالبی بود :-)
کاهش کیفیت حس بعضی چیزها رو نمیشه انکار کرد .ملاقات تلفنی به جای ملاقات حضوری . صحبت پیامکی به جای تلفنی .تلگرامی به جای تلفنی . نوشتار  به جای صوت. پی دی اف به جای نوشتار چاپی  .فست فود به جای غذای مامان و ... رسم روزگاره .
پاسخ:
هرروز هم بی کیفیت تر میشه عادت هامون...
خوبه
پاسخ:
:-)
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۸ منِ ناشناس
خیلی ایده وبیه
ولی خب من خودم هیچوقت حاضرنیستم صداموظبط کنم
پاسخ:
هووم...
و کاش بعضی دوستان خوب‌نویس هم بعضی پستاشونو صوتی بذارن ^__^
پاسخ:
این هم میتونه جالب باشه :-)
چه ایده خوبیههههه^_^
^_^استقبال میشه
پاسخ:
:-)
خوب من که نمیتونم ! ، صدا = لو رفتن :(
من باشم نقاشی رو هم پیشنهاد میدم :)
پاسخ:
نقاشی هم خوبه :-)

+واقعا با صدا لو میرید؟!!
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۰ بهار پاتریکیان D:
ایول ، شدنی بشه فوق العادست :))
پاسخ:
:-))
کامنت صوتی؟ :) 
حقیقت حس خوبی بهش ندارم...
پاسخ:
هووم...
در مورد کامنت یک آشنا.... مگه نمیدونی آشنا مجهول‌الجنسیته؟! ^__^
هیشکی نمیدونه خانمه یا آقا... :)

پاسخ:
واقعا نمیدونستم و فکر میکردم که آقا هستن!!
۲۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۰ פـریـر ...
ایده ی جالبیه :)
پاسخ:
:-)
موافقم :)
پاسخ:
:-)
۲۵ دی ۹۵ ، ۰۱:۳۶ روح‌الله (در دستان لرزان باد)
ایده‌ی بدی نی. فقط یه مقدار زمان میبره فرایند ضبط و آپلود و قرار دادن لینک در کامنت :)
پاسخ:
واقعا پشت کار میخواد این کار! ;-))
۲۵ دی ۹۵ ، ۰۳:۰۱ آفتابگردون ...
http://s2.picofile.com/file/8282335476/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86_%D9%86%D8%B8%D8%B1_%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C.amr.html
پاسخ:
بسیار متشکرم از این کامنت زیبا و سپاسگزارم که برای این کار وقت گذاشتید :-)

+ایده پست صوتی هم میتونه باعث تنوع بشه :-)
۲۵ دی ۹۵ ، ۰۳:۰۹ آفتابگردون ...
ترسیدم نظرم ارسال نشده باشه!! دوباره میفرستم:)

http://s2.picofile.com/file/8282335476/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86_%D9%86%D8%B8%D8%B1_%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C.amr.html
پاسخ:
:-)
۲۵ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۵ رویا رویایی
بد نیست بین این همه خوندن و نوشتن یه کمی هم گوش کنیم به نظرات دوستان ، گاهی هم به صدای طبیعت راستی چند تا صدا میشناسیم که برای طبیعته؟؟؟
رعد و برق... شر شر باران... سکوت برف ...خش خش برگ پاییز...
پاسخ:
صدای طبیعت انعکاس صدای زندگیه...
باید جالب باشه
پاسخ:
:-)
۲۶ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۱ رویا رویایی
صدای طبیعت انعکاس صدای زندگیه...
تعبیر قشنگ و جامعیه
ولی بهتره جدا جدا صداها رو مزه مزه کنیم تا خوب درک کنیم ...
پاسخ:
حتما باید مزه مزه کنیم :-)
۲۶ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۳ رویا رویایی
در ضمن با این ایده دیگه مطالبو نمیتونن کپی کنن بدون اینکه اثری از نویسنده باشه  چون همیشه صداش همراه نوشتش منتشر میشه تا همین حدم خوبه
پاسخ:
هوووم... رد پای نویسنده باقی میمونه...
جالب میشه^_^
خسته نباشید
پاسخ:
:-)
کلا فکر خوبیه ^__^
پاسخ:
:-))
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۳:۴۳ علی اسفندیاری
ایده جالبیه 
موافقم 
پاسخ:
:-)
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۴:۱۹ تسنیم .....
سلام

چرا این کار رو زود تر انجام نمی دی ؟
پاسخ:
سلام

همه باید انجام بدن...
باحاله :)
و هیجان انگیز ^_^
پاسخ:
:-)
خیلی ایده ی جالب و قشنگیه :)
ولی راستش رو بگم آقای اووکادو من مطمئنم هیچ وقت صدام رو ضبط نمیکنم :) برای کامنت همین نوشتن رو بیشتر دوست دارم :)
پاسخ:
هووم... شاید...
۲۷ دی ۹۵ ، ۰۹:۳۹ بانوچـ ـه
ایده‌ی جالبیه.
پاسخ:
:-)
فکر کن من بخوام کامنت صوتی بذارم!!
چند مگابایت بشه خوبه؟!:))
پاسخ:
زیاااد... هرچه بیشتر بهتر :-)
چه جالب...
تو نظرات دوستان خوندم گفته بودن اعتماد به نفس ارسال کامنت صوتی رو ندارن!
اون وقت من که خیـــــــــــلی وقته وبلاگتونو میخونم(از اولش خوندم) تا الان اعتماد به نفس همین کامنت دادن رو هم نداشتم!البته یکم سخته.جوری مینویسین که آدم نمیتونه چیزی بگه..ینی میترسم قضاوتی صورت بگیره.ولی جدا از خوندن تک تک جملات وبلاگتون لذت میبرم.

فقط میتونم بگم ایشالا هر چی خیره و صلاحه براتون پیش بیاد...
شاد باشید:)
پاسخ:


+ممنونم :-)
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۹:۳۵ هارپاگ آژند
آره اگه بشه که خیلی باحال میشه
پاسخ:
:-)
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۰:۰۶ ریموند گیبس
چه خوب  که مثل قدیم پر انرژی و سرحالی :)
پاسخ:
متشکرم :-)
موافق نیستم

پاسخ:
:-)
۰۳ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۵۵ • عالمه •
اگه عملی شه خیـــــلی عالی میشه! اما خب توی همین Telegram یا اپلیکیشن‌های مشابه تعداد کسایی که voice می‌فرستن خیلی کمه.
پاسخ:
هوم... قابل تامله...
چه حال و حوصله ای دارین
پاسخ:
:-0 !

اووکادو
این تیکه هایی که توی کانالت میذاری رو بی زحمت بخون و وویسشو بذار ... دلم میخواد صورتی گوش بدم .

با تچکر فراوان ( نه نگو پلییز)


پاسخ:
فکر بدی نیست
باشد برای روزهای با حوصلگی...
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۳ بچه پولدار ..
روزهای بوحوصلگی ؟ به نظر میرسه همه روزها با حوصله باشید. 
پاسخ:
هوم
امیدوارم اینطور باشه!

"برای روزهای با حوصلگی" یعنی همون "نه" ! میدونم :دی

پاسخ:
:-)
:D
پاسخ:
:-)
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۲۸ محمد امینی
عالیه اگر بشه
پاسخ:
:-)
خب...برا ما مخاطبایی که یه زمانی وقتی تو بیان نبودیم و خوندن وب آووکادو برامون از نون شب واجب تر بود و هنوزم هست سخته وقتی شما ساکتین، سکوت کنیم. پس...فقط اومدم بگم سلام!
 خوبین؟
 رو به راهین آووکادو؟ :))
 امیدوارم هرجا هستین دلتون آروم و لبخند مهمون همیشگی صورتتون باشه :)
پاسخ:
سلام
شکز، فقط خیلی مشغولم...

+متشکرم :-)
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۲۴ منِ ناشناس
سلام
چراخیلی وقته نیستید؟
پاسخ:
سلام
شای به خاطر شلوغی زندگی...
فوقالعاده!
پاسخ:
:-)
ایده جالب طرح کردین. به نظر که قابل اجرا و آینده داره. الان کتابها هم صوتی شدن. مردم دیگه کتاب نمی خونن. کتاب گوش میدن. موفق باشید
پاسخ:
ممنونم
سلام
چه ایده ی جالبی!
تا حالا توی این چند سال وب نویسی به چنین چیزی فکر نکرده بودم.
چون محیط وبلاگ نویسی کلن متن و خط و صفحه است و راهی به صوت و صدا نداره.
جالبه اگه راه اندازی بشه.

+ سال نوتون جدید :)
پاسخ:
سلام
متشکرم :-)

+سال نو شما هم مبارک :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">