اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

پیوسته خوابیدن در امتداد بیداری

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ب.ظ


در کتابی می خواندم که انسان ها تا زمانی که خواب هستند و رویا می بینند، نمیتوانند بفهمند که در خواب به سر می برند و آنچه می بینند رویاست! و هنگامی به این راز پی می برند که بیدار شوند و به هوشیاری برسند... شاید اتفاقاتی که هر روز برای ما پیش می آید، رخداد هایی باشد که در خوابی عمیق به نام زندگانی می بینیم! بعضی از زندگانی ها کابوس؛ بعضی رویای شیرین کودکی که عروسکش را در آغوش کشیده و بعضی دیگر هم خوابی همراه با ارضای امیال شیطانی... بالاخره همه از خواب بیدار می شویم... شخصاً امیدوارم وقتی که از خواب پریدم، آغوش مهربانی فوراً آرامم کند و نزدیکِ گوشم بگوید: هیییش... آروم باش... هرچه دیدی خواب بود...!
شما فکر می کنید چگونه بیدار می شوید و با چه مواجه خواهید شد؟
متن: بخشی از یک نمایشنامه که امروز آن را آغاز کردم...
عکس: witch

موافقین ۱۸ مخالفین ۱ ۹۶/۰۲/۲۰
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۱۹)

با ترس مواجه میشم... با ترس بیش‌تر... ولی آخرش، می‌تونه خوب باشه. 
پاسخ:
خوبه که آخرش میتونه خوب باشه...
یک نفر که بهم بگه: دیگه به هیچی فکر نکن دخترجان ...

مدت هاست که به یاد نمیارم یک فنجون چای با لذت و خاطری آسوده خورده باشم...

اما امید دارم که اوضاع بهتر میشه ... 

:)
پاسخ:
بزرگترین سرمایه امیده :-)
من که همچنان از نویسنده‌های خوابام شاکی‌ام!!!
یعنی علاوه بر داستان آبکی، یه اتفاقایی هم میوفته که تو خواب هم برام عجیبه !!!
مثلا یه عده حمله کردن خونمون، بعد طی یه سری جریانات من تیر میخورم... بعد یهو کارگردان میگه عه نقش اصلی تیر خورد!! بعد همه چی به عقب برمیگرده و من تیر نمیخورم!!! بعد هاج و واج میمونم که چی شد!!! :/
یه همچین اوضاع داغونی دارم نصف شبا!! :))))
پاسخ:
:-0
احتمالا شام زیاد میخوری گندم جان! ;-))
بعضی وقت ها تو خواب هم می دونیم داریم خواب می بینیم:) شاید هم انارها اینطورین:)))
پاسخ:
میدونیم اما مطمئن نیستیم!
من تو بعضی خوابهام میدونم دارم خواب میبینم و حتی سعی میکنم بیدار شم و بیدار هم میشم البته! پس اون قانون صدق نمیکنه
پاسخ:
واقعا با پدیده ی جدیدی روبه رو هستیم... ;-)
منم...
یابگه دیگه تموم شد..اروم باش دیگه تلخی تمومه نترس
پاسخ:
هوم...
با دنیای ترسناک
انگار هرچی بزرگتر میشه دنیا سیلی محکمتری میزنه تا از رویات دل بکنی
پاسخ:
گاهی مجبوره خیلی محکم بزنه...
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۲:۲۲ حجت پناه زاده
خدایا ما را از خواب غفلت بیدار کن و با یاد خودت آرام کن...
پاسخ:
آمین
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۳:۰۶ آفتابگردون ...
منم بعضی وقتا میدونم خوابم! ولی مثل خانم انار نمیتونم بیدار شم و این ازار دهندس گاهی.
 معمولا وقتی خیییلی دلم واسه کسی تنگ بشه خوابشو میبینم و اونقدر محکم بغلش میکنم که وقتی بیدار میشم حس میکنم دلم کمی ارومتر شده...
زندگی معجونی از همه طعم هاست. تلخ و شیرین، کابوس و رویا...اصلا اینا کنار هم معنی پیدا میکنن.
امیدوارم وقتی بیدار میشیم نزدیکتر از همیشه بهم لبخند بزنه...
پاسخ:
اون خواب دلتنگی برای شما نعمته...

+:-)
از بیدار شدن قطع امید کردم :)
پاسخ:
هوم 
من زندگی سختی دارم این روزها ولی نمیتونم بگم بیدار میشم میگم اخیش خواب بود. من خیلی اتفاقای خوب و حتی بدِ خوب داشتم که دوستش دارم هر چند الانم فوق العاده درد داره برام و از اینده مث مرگ میترسم ولی بیدار شم یه حس نوستالژیک مثبتی دارم. تلاش زیاد کردم اگه بیدار شم به تلاشام حداقل لبخندم میشه 
پاسخ:
خوشحالم از لبخند :-)
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۳۱ آفتابگردون ...
سلام
عیدتون مبارک!
یادتون نره از خدا عیدی بخواید هااااا :)
پاسخ:
سلام
متشکرم
عید شما هم مبارک :-)
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۵۳ پری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ولی من میدونم که دارم خواب میبینم
پاسخ:
تعداد کسایی که میدونن داره زیاد میشه!
فکر میکنم ... هروقت از کابوس بلند بشم. اونو بوس میکنم و بعد دوباره به خواب میرم.اما مطمئنم دوباره که کابوس بیاد توی خوابم لباس رویاییشو میپوشه...


پاسخ:
هوشمندانه...
همانند بعضی افراد من هم شده تو خواب تشخیص بدم دارم خواب می‌بینم :))
پاسخ:
هوووم...
۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۳۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
راستش برای منم پیش اومده که تو خواب میدونستم دارم خواب میبینم و گاهی سعی کردم برای تموم شدنش بیدار بشم!!!
از خواب بیدار بشم و همونی باشم که باید!
پاسخ:
خیلی آمار بالاست!
من اکثر اوقات میدونم خوابم و میتونم توی خوابم متغیرها رو عوض کنم یا از این خواب به یه خواب دیگه بپرم....
شاید من همیشه بیدارم.....
و به نظرم وقتی خوابم از همیشه بیدارترم.......
فکر کنم برای هممون همین طور باشه!
پاسخ:
پیچیده شد
فقط خدا نکنه بعد از بیدار شدن بگیم حیف شد چه خواب شیرینی بود ...
پاسخ:
واقعا
ممنونم مطالبتون حرف ندارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">