اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

کاکتوس، دلفین یا حتی آووکادو!

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ق.ظ

آخر کلاس استاد گفت: بشر همیشه پنداشته بود که از دلفین‌ها باهوش تر است؛ زیرا به موقعیت‌های زیادی دست یافته است... از جمله چرخ، نیویورک، جنگلها و غیره... در حالی که تمام آن چیزی که دلفین‌ها انجام داده‌اند، گردش در آب و خوش گذرانی است. اما بالعکس دلفین‌ها معتقدند که دقیقا به همین دلایل از ایشان با هوش‌ترند.

خانم همکلاسی گفت: انسان تنها موجودی  است که وجودش برای او مساله است. 

من در حالیکه به کاکتوس روی میز خیره شده بودم گفتم: کاش کاکتوس به دنیا آمده بودیم.

بشنوید

موافقین ۲۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۷
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۲۶)

۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۰:۵۵ بهارنارنج :)
ازین بحثای ثقیل:دی
پاسخ:
:-)
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۲:۱۹ گندم بانو
چه متن عجیبی!! یا شاید من درست متوجه نشدم!!
پاسخ:
عجیب :-)
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۲:۴۷ دکتر اشتباهی
چه کلاس فعال و پرمشارکتی دارید!!
پاسخ:
خیلی! :-)
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۲:۵۱ آسـوکـآ آآ
من ترجیح میدادم آب دریا باشم و بدون دغدغه به جاهای مختلف برم و به هیچ جا تعلق نداشته باشم...
پاسخ:
آب روان بودن هم میتونه جالب باشه:-)
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۲:۵۹ حامد سپهر
خب کاکتوسهارو کسی نمیتونه بغل کنه فکر همسر آینده رو بکنین:))
پاسخ:
قطعا همسر یک کاکتوس میتونه تیغ هارو تحمل کنه چون احتمالا خودشم کاکتوسه!
هر چی غیره ادم بودیم بهتر بودیم، شاید لااقل دغدغه‌هامون کمتر بود...
پاسخ:
احتمالا همینطوره...
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۸:۱۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
کاش انسان باشیم!
پاسخ:
انسان بودن سخته... خیلی سخت...
۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۸:۴۸ صبا مهدوی
جوجه تیغی بهتره تحرک هم میتونید داشته باشید. کاکتوس مجبوره یه جا ثابت باشه خسته کننده است...
پاسخ:
جوجه تیغی موجود خیلی خوشبختی به نظر نمیرسه!
از همین لبخندای خودتون :-)

+چون اولین بار لبخند با دماغ رو اینجا دیدم ، هرجای دیگه میبینم یاد وب شما میفتم:))
پاسخ:
:-))
«انسان تنها موجودیه که وجودش براش مسأله است»
چه جمله درست و بی‌رحمانه‌ای...
پاسخ:
بی رحمانه...
۰۷ مهر ۹۷ ، ۲۲:۵۸ مرد مُفرد
خودتونم متوجه شدید چی می خواهید از وبلاگ نوشتن جسارتا؟
عمر خیلی ارزشمنده
از ما گفتن بود
پاسخ:
ما که چیزی نمیفهمیم! شما که همه چیز رو میفهمی سعی کن از عمر ارزشمندت خوب استفاده کنی! :-)
یبارم موقع همین بحث های فلسفی با دیدن یک گله گوسفند گفتم کاش گوسفند بودیم!!! :/ جای شکرش باقیه شما تو اون بحث کاکتوس را دیدید...
پاسخ:
گوسفند هم خوبه! حتی بهتر از کاکتوس! :-)
کاکتوس تو عنوان یه ک کم داره :)
پاسخ:
مرسی که توجه کردید :-)
سلام. 
من این مدت که خودم دنبال کارم، همش یاد شما می افتم.
گفتم خبر بدم 22 تا 24 مهر نمایشگاه کار شریف هستش
پاسخ:
سلام
ممنونم :-)
۱۱ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۶ جناب منزوی
عدم وجودش یه مسئله ی بزرگتریه :)
پاسخ:
:-)
(:
پاسخ:
:-)
من از کاکتوس بودن بدم نمی‌آد، اما به شرطی تو ایران به دنیا نیام که رنگم نکنن و گند بزنن به رنگ تیغ و بدنم.
پاسخ:
درسته... کاکتوس رنگی میتونه دردناک باشه...
این متن اعترافات یک کاکتوس درخت نما بود؟ 
پاسخ:
شایدم درختی که دوست داشت کاکتوس باشه...
۱۹ مهر ۹۷ ، ۱۴:۵۳ قاسم صفایی نژاد
و چقدر بد است که انسان به کمتر از خودش راضی می‌شود.
یه مثال ابزاری. گوشی ۱۱۰۰ نوکیا بگه چه خوبه که من ۱۱۰۰ هستم و گوشی هوشمند نیستم که مردم این همه اپلیکیشن رو من بریزن و هی بخوان از من استفاده کنن و من همش میتونم استراحت کنم. دقیقا اونی که نمیخواد انسان باشه و دلفین باشه این مدلی هست. انقدر تنبله که حاضره یه چیز خیلی پایین‌تر باشه
پاسخ:
مثل این که مفهوم به درستی منتقل نشده... صحبت از تنبلی نیست، صحبت از دغدغه های ذهنی بیهوده ست...
موزیک خوب بود. :)
پاسخ:
:-)
۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۶ مریــــ ـــــم
سلام آواکادو
تو خیلی درخت خفنی هستی
من درخت به خفنی تو ندیدم
و هر وقت ستارت روشن میشه باخودم میگم ای شوربخت مریم!چرا زودتر وبلاگ آواکادو رو پیدا کرده بودی!
پاسخ:
سلام
شما لطف دارید :-)
۲۹ مهر ۹۷ ، ۰۲:۲۳ متین علاء
لایک
عجب متنی
۱۷ آبان ۹۷ ، ۰۸:۲۶ فاطمه سادات داوری
کاش انسان باشیم!
پاسخ:
هوم
و حتی پاندا :))
پاسخ:
:-))
ها واقعا.کاش سوسک بودم.چون حالت خلسه ی بی توجه به غیره باحالی داره
پاسخ:
فقط وقتایی که فرار نمیکنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">