اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

عبور

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ب.ظ


باید کنار بیایم با این راه. باید چشم بدوزم به این جماعت ناگزیر؛ به این عبور دائمی؛ به این رفتن ها و رفتن ها. باید باور کنم قرار نیست آنچه بخواهم، تو هم می خواهی. جهان آنقدرها هم عادلانه نیست. یا لااقل فرشته عدالت، انگشت خود را آن وسط گذاشته و ترازویش را به خواست و اراده ما بالا و پایین نمی کند. این که قطارها پیش چشمت باشند و خانه ها دور، مثل چین یا برزیل، لابد یک معنایی باید داشته باشد. به هرحال من خودم را به دستان تو سپرده ام. تو مرا به سلامت رد کن....

عکس: آووکادو/ 1394.2.4

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
آوو کادو

آووکادو

عکاسی

نظرات  (۱۸)

انشاالله همیشه سلامت باشید 
پاسخ:
ممنونم :-))
به رود زمزمه گر گوش کن
که میخواند
سرود رفتن و رفتن و برنگشتن ها...
:)
پاسخ:
زیبا بود :-)
۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۰ بی نام بی نشون
عکس ما را یاد گرفتاری هایمان می اندازد
راه حرکت به سوی جلو سد است
پاسخ:
راه سخته اما کاملا بسته نیست!
خدا بزرگه...
این متن رو میشه هــــــــــزاران بـــــــــار خوند و خسته نشد...
بسلامت بگذری دوستم
...مارو هم دعا کن
پاسخ:
متشکرم:-)
محتاج دعاییم...
چقدر زیبا...
پاسخ:
:-)
عکس خیلی آشناست....

انشالله همه بتونیم به سلامت از جاده ی زندگی رد بشیم.
پاسخ:
احتمالا مکان آشناست نه عکس!

ان شا الله...
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۷ رفیعه رجعتی
مکانش کوجاس؟
پاسخ:
طبیعتِ اطراف پل زمان خان/ شهرستان سامان/22 کیلومتری شهرکرد
عکس بسیار حرفه ای گرفته شده.
پاسخ:
ممنون:-)
همین که دستمونو تودستاش بگیره سلامت گذشتنت صددرصد ه ..
خیلی قشنگ بود این نیایش :))
پاسخ:
امیدوارم دستمون رو بگیره...

+تشکر :-)
چه زیبــــا، باس قاب کنم بزنَم رو دیوار :))
پاسخ:
متشکرم از این همه لطف :-)))
متن به کنار، عکس خیلی دنج و آروم کنندس [البته حضور فیزیکی در اونجا]..
پاسخ:
همینطوره
خداوند طبیعت را برای آرامش آفرید
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۱ دُختَر گیسو کمَند
چ عکس قشنگییی
پاسخ:
ممنون :-)
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۰ پریسا ایرانی
باید بود 
باید ماند 
باید دل سپرد ❤
پاسخ:
باید ها ...
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۵ فروردین دخت
چه عکس زیبایی...این بخاطر اینه که عکاسش خوب بوده دیگه!...
پاسخ:
ممنون
چشمانِ شما زیبا میبینه ;-)
اینجا کجاست؟
دلم رفت
پاسخ:
طبیعتِ اطراف پل زمان خان/ شهرستان سامان/22 کیلومتری شهرکرد

+من عاشقِ طبیعت دلربا هستم...
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۵ آقای سر به هوا ...
جهان آنقدرها هم عادلانه نیست ...
پاسخ:
...
۰۵ آبان ۹۴ ، ۰۱:۱۹ شاهین اشتری
البته شما اگه این کسی که خطاب بهش نوشتی رو قبول داشته باشی باید لزوما یه حداقل عدالتی رو هم متصور شی.
یا یه عدالت از نوع بی عدالتی.

پاسخ:
قبول دارم...
اگه مشکلات نباشه که دیگه بهانه ای نداریم خدا رو صدا کنیم!پس اونقدرام بد نیست .
این بهانه ها رو دوست دارم .میترسم از روزی که اونقدر بی نیاز باشم که دیگه اسم خدا هم یادم بره....
پاسخ:
امیدوارم هیمشه با خدا باشیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">