اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

شهرزادِ من کجایی؟

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

بعدظهر دوشنبه است. تنها نشسته ام بدون تو. دوشنبه ها را یادت هست؟ از بی حوصلگی شهرزاد میبینم، اهل خانه سفارش کرده اند که این سریال را با آنها شریک شوم! حق هم دارند من حتی یک سریال آبکی تلویزیون را با آنها نمیبینم... اما صدای تو در گوشم موج میزدند که میگفتی: "عاشقانه ها را تنها بخوان و ببین، شاید خواستی گریه کنی!"... غمِ ترانه را که می بینم؛ حرف از گذشته‌ها در ذهنم می پیچد، تشابه ات غیر عادی ست.... اکنون تو نیز کنارم نشسته ای. چشمانت مثل همیشه سنگین شده اند. چیزی را گفتی اما به گوشم نرسید... انگشتم به رو گیسوانت لغزید، صورتت را جلو آوردی، قند در دلم آب شد، هنوز در مقدمه ی معاشقه بودیم که صدای تیتراژ سریال تکانم داد!
باید این قسمت را با خانواده هم ببینم...

موافقین ۱۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
آوو کادو

آووکادو

شهرزاد

نظرات  (۲۶)

خیلی قشنگ بود . یه لحظه حس کردم وسط ماجرا نشسته ام 
پاسخ:
ممنون :-))
....
وقتی تو اوج درک کردن یه نفر حرفی نداری بزنی...
پاسخ:
....
تا حالا 6 قسمتِ ــش رو دیدَم ولی هنو وقت نکردم برم قسمت 7 عِش رو بخرم، واقعا داستان و فیلمنامه خوبی داره، به دل نشینِ .
پاسخ:
شما جلو تر از منی... :-)
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۶ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
طبعاً انتظار داشتم با فیلمش مثل آهنگش گریه کنم ؛ ولی گریه نکردم !
مبهوت بودم :)
پاسخ:
تا حالا به گریه دار بودن آهنگش فکر نکردم! :-)
هــِعی...
اصلا این سریال بد با احساسات آدم بازی میکنه
پاسخ:
بازی میکنه...
سریال خوبی ست...
یک بزرگ آقا که توی زندگی همه مان هست!
پاسخ:
باید مراقب بزرگ آقاها بود...
چه خوب نوشتید :)

باید این فیلم رو ببینم.. انگار خیلی زیباست...
پاسخ:
سپاس :-)

ببینید...
:)
پاسخ:
:-)
اصلاً پیگیرِ این سریال شهرزاد نشدم، ینی می‎ارزه بشم.؟!
پاسخ:
نسبت به سریالای تلویزیون می ارزه!
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۰ مترسک ‌‌
به این میگن یه سریال Made in Vatan عـــالی ^_^
پاسخ:
همینطوره
امیدوارم خوب تموم بشه...
عالی بود :)
پاسخ:
تشکر :-)
منم  دو قسمت دیدم
اگر ادامه اش خوبه بگید که اونها هم خریداری بشن



پاسخ:
تا 4 که بد نبوده...
منم توصیه می کنم تنها ببینی...
پاسخ:
ممنون بابت توصیه...
۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۱ بی نام بی نشون
وحشتناک زدی تو خط عشق و عاشقی
خدایا ما رو نبر توی این خط
خط بیار پیش ما
:)
پاسخ:
که این طور!  :-)
:)ندیدمش...
آهنگش اما جیگرمو سوزوند:(
پاسخ:
ببینید...
نرفتیم نخریدیم ندیدیم تا الان
نوش جان گل پسر
پاسخ:
:-))
عاشقی و درد!
هی وای من ، ما که از مزه عشق ؛ جز دوری و تحمل مشقت شب زنده داری های چشم انتظاری ؛ مزه بی مزه آب میوه های همسفر ، چیزی دستگیرمان نشد
ای کاش عشق حداقل به کام شما باشد.
پاسخ:
ممنون
امیدوارم به کام همه باشد ...
۱۰ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۵ آقای مربّع
منم تبلیغشو تو اتوبان میبینم :))
پاسخ:
خیلی هم خوب ;-))
۱۰ آذر ۹۴ ، ۰۷:۰۴ معصـومــــــه ▄▄▄✐
یعنی ارزش دنبال کردن رو داره!من عاشق فیلنامه های قوی ام...هرچیزی نمیتونه حس زیبای عاشقی رو تحریک کنه...ولی نوشتتون میگه انگار این قدرتو داشته...
پاسخ:
توی این شرایط فیلم و سریال ، جزء قوی ها محسوب میشه!
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۷ مـــیـــمـــ ☺☺
همه دارن از شهرزاد میگن:)قشنگ بود
پاسخ:
:-))
منم دیروز یه فیلم غمگین دیدم ...همه مشتاقانه بهم نگا می کردن که گریمو ببینن.. اما من تهش اینجوری بودم :|
بعدشم همه گفتن بی احساس ....اما اگه تنها می بودم شاید گریه می کردم...
پاسخ:
قطعا تنهایی متفاوته...
بسیار عالی 
ب کام و ب شیرینی ایشالا ^-^
پاسخ:
متشکرم :-)
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۳ شقایق وحشی
درمقابل بعضی پستها باید فقط سکوت کرد ...خواند و فقط چند سطر سکوت شد ........
پاسخ:
...
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۶ رفیعه رجعتی
اهنگش:((
پاسخ:
...
هم غمگین بود .هم عجیب .هم قشنگ
پاسخ:
:-)
نوشته عالی و اینکه غیر از سکوت چیزی ندارم..
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">