اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

دامن ت دریاست...

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ

همانندِ مَرد تشنه‌ای که تمام چهره‌اش را در آبِ چشمه فرو می‌برد؛ دامنت پر از تخیل و رویاست، پر از قایق و بادبان و دریاهای پهناوری که بادهای فصلیِ آن‌ها مرا به سرزمین‌های وسوسه‌انگیز می‌برند. بگذار صورت بر دامنت بگذارم. می خواهم به گونه‌ی از خود بی‌خود شوم که انگار شرابِ نابِ تمامیِ رویاها را تا تَه سَر کشیده‌ام.
عکس از  René Maltête

+بشنوید

دریافت

موافقین ۱۹ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۲
آوو کادو

René Maltête

آووکادو

نظرات  (۲۷)

می دونم خیلی نامربوطه ولی آدم احساس می کنه پاهای اسبه پای خانومه س :| :))))
پاسخ:
که اینطور!!
من که ازین زاویه ندیده بودمش! ;-)
عکس عالی،  متن عالی ، آهنگ عالی..

ممنون :)
پاسخ:
خواهش میکنم:-)

+ممنون از توجه شما
اهنگه چقد خوبه سه باره دارم گوش میدم:)
پاسخ:
:-))
و مست میشی.
پاسخ:
مسسست اگر شراب باشد...!
خیییلی آهنگش خوبه :-)
خوش به حال اون دامن...
پاسخ:
:-))
خوش به حال همه ی دامن های دنیا! :-)
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۶ مهرناز .ج
عالی بود
ممنون
پاسخ:
قابل نداشت :-))
خود به خود یاد کازابلانکا افتادم،  یه شب بارونی و خداحافظی، خوش به حال اون زن، خوش به حال اون مرد :)
پاسخ:
کازابلانکا خیلی خوبه:-)
خوش به حال هر کس که یاری دارد...
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۴:۲۹ ابوالفضل ...
لذت خوندن متن با شنیدن آهنگ چندبرابر شد!
پاسخ:
خیلی هم خوب :-))
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۶:۰۷ گلسا راد
خیلی قشنگه:)
پاسخ:
سپاس:-))
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۸:۲۰ مترسک ‌‌
دامن که جای خود، وای به وقتی که موهاش بریزه توی صورتت و توی بوی موهاش گم شی... اون لحظه تجلی اصیل بهشته... ^_^
پاسخ:
اونم بهشتیه واسه خودش ;-)
:)
پاسخ:
:-))
اهنگ رو خیلی دوست داشتم
مررسی
پاسخ:
خواهش میکنم:-)
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۷ خانم الف
یه لحظه خواستم بگم چرا پاهای خانومه این شکلیه :/

+ ممنون :)
پاسخ:
:-0

+خواهش میکنم :-))
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۱ فروردین دخت
آهنگ از کیه.؟ خیلی خوبه...:))
پاسخ:
:-)
از یه گروه موسقی به نام Secret Garden
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۷ پری بانو
دلم یه آرامش واقعی میخواد 
از اونایی که هیچ وقت نداشتم !! 
پاسخ:
ان شا الله پیداش میکنی :-)
چقدددددد عکست به متنت میااااد :)
اصن در مورد انتخاب عکس مرتبط خیلی اوستایی :)
پاسخ:
سپاسگزارم :-))
لطف داری...
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۲ آقای سر به هوا ...
خواهر من عاشق Secret Garden :| :دی
پاسخ:
:-))
این پست خیلی جون داشت:-)
پاسخ:
:-)
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۹ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
آهنگ فوق العاده بود ؛ 
بی تملق ...
پاسخ:
:-))
عآلی ;)
پاسخ:
:-))
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۷ بانو ف تک نقطه
چقد این آهنگ عالیه!!!! 
یادم باشه سعی کنم جبران کنم :)) 
پاسخ:
:-))
جبران چرا؟!
از پست هایی که همه چی به هم میان خیلی خوشم میاد مثل این پست.
عکس و آهنگ و متن همه به هم میان.
و خلاصه که عالی :)
پاسخ:
متشکرم :-))
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۱ بانو ف تک نقطه

همانا خوبی های همدیگر را جبران کنید که آن ها هم هی خوبی کنند :))

به دلیل تداوم آهنگی :دی

پاسخ:
پس حتما جبران کنید ;-))))
چه مجموعه ی آرامش بخشی...
خواهی نخواهی تهش یه لبخند میشینه رو لب :))
پاسخ:
خداروشکر برای لبخند :-))
یک نقطه از تنت
میان شانه و سینه ی مردانه ات
سر که میگذارم
آرامشِ تمامِ دنیاست...
جایی که لک لک ها رویا میبینند!

پشنهاد های خوبت آخر جانم را میگیرد!!! :)
پاسخ:
خوش به حال نقطه ی  آشیانه ی لک لک ...

+دل و جان شما سلامت :-))
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۲ بانــوش :)
پای اسبه شبیه پای خانومه
فکر کردم سگه :O :))
کلی گشتم تا فهمیدم چیه
پاسخ:
خودم اولش اشتباه نکردم! ولی بعدا متوجه شدم که میشه اشتباه دید! :-))
این نشون میده که من دامن بین خوبی هستم!
چه احساس قشنگی!!چقدر خوبه که یه همچین حس هایی وجود داره
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">