اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

موهاتو باد برده، عطرش جا مونده پیشم

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ

امروز هوا ابری نبود، اما از آسمان، دلتنگی‌ می‌بارید. رفت، اما صدایش در چشمانم جا مانده است. اصوات، چشمانم را فشار می دهند. دستانش را دیدم، آهنگ رفتن داشتند، آنها را در هوا برایم تکان داد... سوار هواپیما* شد... دستان سردم را روی گوش هایم گذاشتم... انگار در سرم موتور ده ها هواپیما را روشن کرده بودند... صدای هواپیماها داشت گوشم را کَر می کرد... بالاخره پرواز کرد... ساعت‌ها در میانِ ابرهایِ هولناکِ آواره و سرگردان خواهد بود و بعد در سرزمینی دیگر، خودش را روی زمین می کشد و آسوده می شود. من خاموش و بی‌صدا بر می‌گردم، شاید دیگر هیچ وقت او را نبینم اما در عوض، چیزی در من جا ماند که با آن در خانه ام، جای خالی اش را تماشا خواهم کرد.
*شنبه 8:45 صبح/فرودگاه امام خمینی/پرواز تهران-فرانکفورت
+بشنوید

دریافت

موافقین ۱۴ مخالفین ۲ ۹۴/۱۰/۲۶
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۳۳)

چقدر غم انگیز..
:(((
پاسخ:
...
چ غم انگیز....:-( 
پاسخ:
...
چون صاعقه در کوره ی بی صبری ام امروز
از صبح که برخاسته ام ابــــــــری ام امروز

"شفیعی کد کنی"

:'(
پاسخ:
...
هی
پاسخ:
...
اونی که میره غمش یه طرف
اونی که رفتنو میبینه یه طرف دیگه!...
پاسخ:
...
بازم قصه ی رفتن.
پاسخ:
...
ادمای رفتنی , بالاخره یه روزی میرن ...
پاسخ:
...
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۹ بانو ف تک نقطه
چه تلخ... 
میروی، دلم از هزار راه نرفته دیگر برنمیگردد.... 
پاسخ:
...
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۱ میچکا بانو
چقدر زیبا و چقدر غم انگیز :(
پاسخ:
...
چقدر کتاب میخونی؟

پاسخ:
در حدی که ازم بر بیاد
چطور؟!
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۷ ...ما شیعه ها ...
من متوجه نشدم این متن رو برای نزدیکانتون گفته بودی یا آهنگی بوده؟ 
پاسخ:
آهنگی نبوده...
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۷ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
چه غم انگیز ناک ...
امیدوارم دوباره و دوباره ببینینش :)
:)
پاسخ:
...
مَرده و تحملش... 
...
پاسخ:
خداروشکر حالم خوبه...
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۱ پری بانو
من که درکی ندارم ... !! 
پاسخ:
...
ازین به بعد شادی آرزو دارم برات
پاسخ:
متشکرم...
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۱ ماشین نویس
من امید به یک پایان خوش دارم
پاسخ:
ممنون
من هم ناراحت نیستم و به آینده امیدوارم
سلام
تلخ بود خیلی... :((
ولی امیدوارم حال دلتون خیلی خیلی زود خوب بشه. ..
پاسخ:
سلام
ممنون
خوبم خداروشکر
پست شاد ندارین تو دستو بالتون...
رفتنم نداشته باشه!!
مثلا یهو ازونوره فرودگاه بدو بدو بیاد بگه عهه دیدی من نرفتم!!دیدی گول خوردی؟
پاسخ:
ایده ی جالبی بود :-)
سعی میکنم در آینده شاد تر باشم
۲۷ دی ۹۴ ، ۰۸:۲۴ مترسک ‌‌
هعی... :(
پاسخ:
...
...

و

...
پاسخ:
...
موزیک فوق العاده!
تصویر عالی!
متن هم که گفتن نداره ( :
پاسخ:
ممنون
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۰ دختری درمِه
.....
پاسخ:
...

من هنوز معتقدم تو به شدت لایق یه زندگی عاشقانه ای ...

امیدوارم به زودی بهش برسی... 

پاسخ:
خیلی ممنونم :-)
قوی باش
بدرقه کردن هم اشتباه بود!
پاسخ:
قوی هستم!
اشتباه؟!!
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۹ حاج خانوم
موهاتو باد برده
تبرش جا مونده پیشم 
:(
پاسخ:
...
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۴۰ رنگ خدایے . . .
دیدیم که جانم می رود... :(


اگر دوست داشتید ما رو دنبال کنید... 
کلیک رنجه بفرمایید...
پاسخ:
...
دوازه سال نوری البته نه معمولی :دی 

والا... 
پاسخ:
:-))
سفارت :))

دوسال قبل همین ماه دی بود دکتر ظریف و دیدم رفتم جلو سلام کردم و خداقوت بشون گفتم جناب دکتر گفتن خیلی دعا کنین..

واقعا باید بهشون ی خسته نباشید جانانه گفت...
پاسخ:
:-))

بله، همینطوره
۲۹ دی ۹۴ ، ۰۷:۵۹ ابوالفضل ...
همیشه از خداحافظی فرار کردم. جرئت زیادی داشتی تا تهش رو رفتی...
پاسخ:
...
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۸ مبهم الملوک
اصلاح میشه 
اهنگ مذکور از قدیمی های سندیه 
فکر کنم نوشتم اندی 
:)
پاسخ:
فکر کنم یه دونه آهنگ سندی ته لپ تاپم پیدا بشه! ;-))
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۰ مبهم الملوک
من نیز بسی خوشحال گشتم
لبخند زدی ؟
همین کافیه
شاد بودن رو دوست دارم و انتقال شادی رو بیشتر
از این لبخند گند هاااا
پاسخ:
معلومه که لبخند زدم :-)))

+شما تو انتقال شادی موفق بودید :-)
مردم کارو زندگی دارن حتما اون فرد هم کار داشته .ولی این حس ها قشنگه  ادم قدر طرف مقابلش رو بیشتر میدونه
پاسخ:
...
سلام آقای‌آووکادوی عزیز 

من براتون میشه یک آرزو کنم ؟ کاش‌ که ی روز ، در مسیر زندگی مهربون دیگه ای سر راه تون قرار بگیره ... عشق باشه ... آرامش باشه ... اطمینان به با هم بودن باشه ...
و اون وقت خاطرات قدیمی فقط یک لبخند باشه ، در گوشه ای از ذهنتون 
و همه این فانتزی ها و نوشته های قشنگ‌کنار مهربونی که آمده بمونه ... که از اول اولشم قرار بوده اون برای شما باشه و شما برای اون ... به واقعیت بپیونده ... 
من دلم میگیره ، که قرار باشه تا ابد همه ی این احساسات خوب شما ، نوشته های قشنگ‌ تون ، شعر ها و‌موسیقی ها ، همه ی آووکادویی که با درد و دل شکستگی‌نوشته و مخاطبانش هم اینو از لابه لای کلمه ها فهمیدند ، مخاطبی داشته باشه که خیلی وقته نیست ... کاش همه چیز براتون عوض شه 
که حقا لیاقتشو‌دارید 
دوست خوب ، از ته دل براتون آرامش ، شادی از ته دل و یک‌دنیا عشق و یک مهربون همیشگی آرزومندم
پاسخ:
سلام
متشکرم از لطف شما :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">