اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

درمان های طبیعی

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ب.ظ


بارانِ امروز را دوست داشتم؛ برای موهایت که زیر باران رنگ تازه ای می گیرند، برای کوله پشتی ات که سنگین می شود، برای کفش و جورابِ خیست، برای دستانِ یخ زده ات... اما انگار چیزی در صورتت کم است! تو بیشتر اوقات اخم می کنی. از خودت بیرون نمی‌روی. نمی خندی و این سرکوبِ من است. شاید نبودِ خنده ات نوعی فراموشی ست، همیشه آرزو کرده ام لبخندی باشم که به لبانِ تو سفر کنم و در آنجا خانه بسازم، اما نمی دانم مرا می پذیری یا نه؟ بخند! خنده های تو برای من یک موقعیت شگفت انگیز است. وقتی می خندی لبانت شرابی نایاب می شود، یا سیر ترشی هفت ساله! گاهی هم عسل طبیعی، که همه ی این ها درمانِ طبیعیِ دردهای من است...
+بشنوید

دریافت

نظرات  (۲۵)

واو... بسیاااااار زیبا :)
پاسخ:
:-)
این بارونی رو که شما توصیف کردین، ماهم ندیده دوست داشتیم!:)
پاسخ:
:-))
اهنگ های اینجا رو خیلی دوست دارم :))

متن عالی بود :)
پاسخ:
ممنونم :-)
به این میگن بارون رحمت :)
چه ارزوی شیرینی ...

پاسخ:
:-))
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
بارونم قشنگه عااا :)
البته با این توصیف ! :)
پاسخ:
بارون همیشه قشنگه :-)
گاهی کلنجار میرم تا بفهمم یه مرد حسشو دقیقا کجا نگه میداره!

زیبا بود:)

باران امروز حالِ همه رو خوب کرد
پاسخ:
حس میکنم حسم تو سرم باشه!!

+متشکرم :-)
آخی 😍
پاسخ:
:-)
:-)
بارون؛خیلی وقته اینجا بارون نیومده ،یه ماهو نیمی میشه فک کنم :|
پاسخ:
میاد ان شاالله...
عسل عسل عسل 3>
عسل خیلی دوست دارم ^_^
پاسخ:
:-))
عالی بود؛ هم متن و هم آهنگ :))
پاسخ:
متشکرم:-)
اخجوووون اهنگ :)))))

به به !! بارووون :)
پاسخ:
:-)))
برای خنده هاش نگرانم!
پاسخ:
که اینطور...
چه درمان هایی!
پاسخ:
بله :-)
خاطره ای با این اهنگ دارم که بینِ درد و مرهم بودنِ اون همیشه مرددم!
+درمانِ طبیعی ، درمانگری ذاتی ، موهبتی الهی
+خیلی زیباا
پاسخ:
امیدوارم مرهم باشد...

+:-))
عجب معجونی.
پاسخ:
:-))
درمان های طبیعی همیشه کارسازند...:)
پاسخ:
اگر باشند..:-)

لطیف :) 

مثل همیشه :) 

پاسخ:
:-))
باران_ تو _ لبخندت _ درمان دردهای من اید...
پاسخ:
:-)
خنده ی بچه هایی که اطرافم بودن رو فاکتور بگیرم فقط یک نفر بود که همیشه خنده هاش از ته دل بود...از ته جیگر خندیدن رو همه بلد نیستن!
پاسخ:
آفرین به اون شخص...
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۲ ابوالفضل ...
کاش همیشه بخنده...
پاسخ:
کاش...
کوله پشتی سنگین...
پاسخ:
بله...
سیر هفت ساله...تعبیر جالب و زیبایی بود...تشکر
پاسخ:
:-))
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۷ میچکا بانو
خیلی خوب و دوست داشتنی بود .. خیلی ..
پاسخ:
متشکرم:-)
کاش بارون ما هم همین رنگ بود !
پاسخ:
مگه مال شما چه رنگیه؟
امیدوارم شما هم درمان طبیعی خوبی برای شخصیت نوشتتون باشید
خیلی  قشنگ بود
پاسخ:
سپاس فراوان از شما :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">