اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

راهِ دوری بین ما نیست...

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ
امروز به این نتیجه رسیدم که ما پنجره هایی بودیم در دیواری سخت، حتی معمار ما را با زاویه ای کار گذاشته بود که همدیگر را نبینیم مگر در آینه؛ قطعا معمار بهتر از پنجره ها نور را می شناسد...
عکس: آووکادو/پل خواجو-اصفهان/ 1393.8.29
+بشنوید
دریافت

نظرات  (۳۱)

خاطرات زیادی با این آهنگ دارم ....

پنجره هایی در دیوار سخت ... :(
و راه نجات ... شکست !
پاسخ:
راضی هستیم به تصمیم معمار...
:)
پاسخ:
:-)
چقدر دلم برای پل خواجو تنگ شده... :(
پاسخ:
دل منم تنگ شده...
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۰ صآب خونـه
قشنگ بود
+ با اجازه دنبال و تو لیست بچه محله هامون قرار گرفتی :)
پاسخ:
متشکرم

+لطف فرمودید :-)
شاید اینطور باشه...
پاسخ:
شاید...
خود ما هم که اصفهانیم چقد دیر به دیر میرم این پل...
پاسخ:
این پل شاهکاره... بیشتر بهش سر بزنید:-)
کاش معمار طوری پنجره هارو کار می ذاشت که خود پنجره ها هم از وضعیت قرار گیری شون راضی بودن!همزمان به سمت نور !
پاسخ:
معمار بهتر میداند...

ما چون دو دریچه رو به روی هم

آگاه ز هر بگو مگوی هم 

هر روز سلام و پرسش و خنده 

هر روز قرار روز آینده 

اکنون دل من شکسته و خسته ست 

زیرا یکی از دریچه‌ها بسته ست 

نه مهر فسون نه ماه جادو کرد 

نفرین به سفر، که هر چه کرد، او کرد ....

پاسخ:
ممنون :-)
زیبا بود...
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۶ مــــــــ. یــ.مــ
:))
ما دو مغرور دو خودخواه دو بد تقدیریم 
عاشقی کردن ما شرح عدم در عدم است
پاسخ:
بسیار زیبا :-)
واقعا عکس عالیه
همچنین آهنگ :-)
پاسخ:
:-))
من نمیدونستم گوگوش یه بار دیگه این ترانه رو با ابی خونده ولی واسه من ترانه ای که گوگوش به تنهایی خونده جذابتر و دوست داشتنی تر ِ :) ممنون بابت این ترانه و پستت:) 
+من نمیدونستم شما یه آووکادوی آقا هستی ، فکر میکردم خانومی ولی الان پروفایل رو خوندم و به اشتباهم پی بردم..
پاسخ:
خواهش میکنم

+اشکال نداره، پیش میاد...
خواجو و خاطراتی خوش...
پاسخ:
:-))
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۶ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
بعد نکته ی جالب اینه که معمار محترم همچین قشنگ گذاشتتمون کنار هم ،
قشنگ ببینیم که هست و در عین حال هست !
یعنی در دسترس و غیر قابل دسترسی !
معمار خوبی نیست :-"
چرا پنجره ی بقیه رو به روی همه ولی مال من نه عاخه ؟! :-" :/
مرسی واسه گذاشتن این پست ، خالی شدم عصن :)
پاسخ:
معمار خوبیه، فقط صبر چاره سازه...
باید صبر داشته باشی تا یه پنجره ی شیک هم برای شما درست کنه :-)
چه تصویر زیبایی
آفرین واقعا

دلم از حال پنجره ها گرفت...
پاسخ:
متشکرم

+...
تنها یه بار رفتم اصفهان :( دوس دارم بازم برم ..
پاسخ:
میری ان شا الله...
یاد آهنگ معین هم افتادم!
من از این دنیا چی میخوام دو تا صندلی چوبی...
:)
شاید کاملا بی ربط.
پاسخ:
اون آهنگ رو بسیار دوست میدارم :-)
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۸ مبهم الملوک
گمانم معمار به انعکاس چشمانش در اینه اعتقاد داشت
گمانم معمار میدانست وجودشش نفسش را خواهد گرفت
گمانم معمار طاقت نگاه  قهوه هایش را نداشت
گمانم نمیتوانست دست هایش را نگیرد و شب خواب مهمان خواب بشود
گمانم بدون حس وجودش شب خونی در سرخرگ هایش نخواهد داشت
گمانم معمار دیوانه بود
گمانم معمار دیوانه وار عاشق بود
پاسخ:
سپاس
معمار هستی شما را هنرمند آفریده...:-)
اهنگ دو پنجره افوق العاده زیباست واردلان سرفراز ک بی نهایت زیبا سروده
ازشون پرسیدن علت اینکه این شعر و سرودین چی بوده میگن:سر دوتا خیابون ک ب هم دیگه وصل میشدن دوتا پنجره دیدم با خودم گفتم در عین اینکه اینا انقدر بهم نزدیک هستن چقدر از هم دورن..
پاسخ:
ممنون از توضیحات جالب شما :-)
راه دوری بین ما نیست..
اما باز اینم زیاده...
ممنون از این پست
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون از توجه شما  :-)
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۵ آلبرت کبیر
درخور تامل بود :)
پاسخ:
:-)
واقعا عکساتون عالیه
پاسخ:
ممنونم:-)
قطعا معمار مثل همیشه کار خودش و خوب بلده؛)
پاسخ:
همینطوره :-)
(((-:
پاسخ:
:-))
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۹ نیمه سیب سقراطی
+ اما باز اینم زیاده ...

من اصفهان ُ عاشقممممم :)
پاسخ:
اصفهان عالیه :-)
اصفهان :))
یک بار به اصفهان سفر کردم..بی نظیره این شهر :)

متن و عکس عالی بود..آهنگ رو نتونستم گوش بدم..
پاسخ:
واقعا بی نطیره...

+متشکرم :-)
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۴ تسنیم بهشتی
متن رو که خوندم دقیقا یاد این اهنگ افتادم...
قبلا با صدای گوگوش شنیده بودم

انتخاب عکس عالی...

پاسخ:
متشکرم :-)
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۷ کلنگ همساده پسر
متن حرف نداشت. بیست.
معمار روزگار است دیگر، تا ما را در یک ضلع گم نام یک هزار ضلعی کار نگذارد ول کن معامله نیست! نه خیر!
:)
پاسخ:
متشکرم :-)

+معمار بهتر می داند...
:-)
پاسخ:
:-)
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۱ وارش بارانی
واسه ما رهایی مرگه..
زنده هستیم تا اسیریم..
پاسخ:
...
حتما در این فاصله حکمتی بوده..تو کار معمار نباید دخالت کرد
پاسخ:
بله
موافقم
فقط بلدیم همیشه تسلیم باشیم!
یعنی نه که چیز دیگه ای بلد نیستیما...
چیز دیگه ای نیست که بلد باشیم!

پاسخ:
زندگی و خلقت ما همین است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">