اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

flash light

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ب.ظ
از آخرین ملاقات 206 روز می گذرد... دیشب ایمیلی دریافت کردم که متن آن یک "سلام" خالی و پیوستش یک فایل mp3 بود... تا صبح نخوابیدم بارها آهنگ را گوش کردم و گوش کردم و... با وجودی که محتوای ترانه را متوجه می شدم، ترجیح دادم تک تک کلمات را در دیکشنری های مختلف سرچ کنم... اما من از هیچ چیز سر در نمی آورم... نه از منظور فرستنده و نه جوابی که باید به آن بدهم...
+بشنوید

دریافت

موافقین ۲۴ مخالفین ۲ ۹۶/۰۲/۰۳
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۳۴)

پشیمونه و داره سعی میکنه دوباره به دستت بیاره!!!
پاسخ:
شاید...
اینها حرکات نامعقولی است که از آدمهای دلتنگ سر میزنه :(
پاسخ:
هوم...
اگه همچنان سردرگم موندی میتونی با یه موسیقی پاسخش بدی
پاسخ:
موسیقی درجوابش پیدا نمیکنم...
گاهی وقتا فک میکنم شما مردا خودتونو میزنین به خنگی :| 
مگه میشه سر در نیارین :| 
ولی سر در نیاوردم جمله ی تلخی ه در جواب دوستت دارم طرف مقابل 
نمیدونم
شایدم یه اهنگ ساده س
ولی اون عدد روزشماری که اعلام کردین و بقیه کلمات توی پست نشون میده یه اهنگ ساده نیس 
اصن من چرا تو کار مردم دخالت میکنم
رفتم پی کارم
ببخشید.... 

پاسخ:
سر در نیاوردن از رفتارهای پیچیده س نه "دوستت دارم"....
واقعا قابل درک نیست منظورش، یعنی به کمک نیاز داره؟! 
پاسخ:
نمیدونم
هیچی نمیدونم...
شاید کرم داره؟ :/
پاسخ:
:-0
شت
پاسخ:
هوم
به آینده امیدواره... سلام اولشه:) ون تومورو کامز آخرش؟؟؟
پاسخ:
احتمالا...!
دلش تنگ شده شاید...
پاسخ:
هوم...
من قبل ازعیدبرای شخصی این کاروانجام دادم براش ازبیب تونز آهنگ خریدم وفرستادم وهنوزجوابی ازش برام نیومده باخودم میگم شایدرفته تواسپم ایمیلش ,دلم براش تنگ شده بودولی شایدبایدجرات به خرج میدادم زنگ میزدم.
پاسخ:
هوم شاید دلش تنگ شده... اما فکر نکنم...
:'(
فقط اگیدوارم حال دلت خوب باشه..
پاسخ:
متشکرم
میگن دخترا به اعداد وروز ها خیلی توجه میکنن..اما من هیچوقت نمیدونم امروزچندمین روزیه که سر میکنم..نه که بی عاطفه باشم نه ازهمه اونایی که مدعی عاطفه وعلاقه بودن حسم قوی تر بودوهست...گاهی ازبهنام میپرسم چندروزه که نیست..چون تمام این روزاروکم بیش خبرداشت اونم همیشه درستشومیگه وتهش میگه شایدم صدسال..یااینکه اخرین باری که صداشو شنیدم اخرین روزی که حرف زدیم...شاید عدد بزرگی نباشه..اما قابلیتو اینودارم که بگم خیلی میگذره حتی اگه هفت روزم نباشه
پاسخ:
خیلی وقتا اعداد، زمانِ دقیق نبودن رو نشون نمیدن...!
 
دوس داشتم آهنگو. شایدم منظور از you براش شما نبودین، خدا بوده مثلا :دی 
الله نورالسماوات والارض فرزندم آخه :) 

اذیت کردن عاشقخا چقد کیف داره :دی
پاسخ:
:-)
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۰۷ نیمه سیب سقراطی
من معتقدم اونی که رفته ، به حرمت چیزی که از وجود طرف مقابلش بُرده ، حق برگشت نداره ...
پاسخ:
تا حدودی قبول دارم
بعضی وقتا آدما بعضی حرفاشون رو با یه آهنگ می‌زنن؛ بابت همین با نظر گندم موافقم...
پاسخ:
هوم..
خیلی وقت ها آدما مفهومی رو از یه آهنگ برداشت میکنن که هیچ جای متن اون آهنگ به صراحت گفته نشده...
پاسخ:
شاید...
آدم ها وقتی از زندگی همدیگه میرن ... وقتی مدت طولانی ای از این رفتن بگذره، حتی اگه هر دو طرف بخوان که برگردن بنظرم رابطه بعد این ماجرا مثل قبل نمیشه .....

ولی امیدوارم برای شما اگر که برگشتی هم در کار هست به بهترین نحو باشه.
پاسخ:
امیدوارم...
اینو تو اینستا دیدم...

http://bayanbox.ir/info/3462827128169337705/tmp-27517-20170424-1214422055436096
پاسخ:
خیلی خوبه
آووکادو قلبی :-))
جاش یه آهنگ بی کلام بفرست :))
پاسخ:
هوووم
شاید این آهنگ خاطره ای رو براش زنده می کنه  تو خاطرات مشترکتون دنبال مفهمومش بگردین!
پاسخ:
خاطره ای پیدا نکردم..
امان
امان
امان از سردرگمی ها

امان از آهنگ ها

و بسوزه پدر  تجربه
آهنگایی که هزار بار پلی میکردم. و بعد فکر میکردم نکنه هیچ منظوری پشتش نیست. فقط احساسی لحظه ای بوده
که احساس من رو ساعت ها و روزها مشغول کرده ...

نکنید از این کارها ...
حرف بزنید آهنگ خالی نه ...
پاسخ:
هوم
یه فرق خوبی که رفقای مجازی با واقعیا دارن همینه!
واقعیا رو حتما باید عکسی چیزی ازشون ببینی تا به یادشون بیوفتی... ولی مجازیا رو میشه با دیدن خیلی چیزا یادشون افتاد! ^__^
+ اوضاع دلت چطوره رفیق؟
پاسخ:
:-))

+شکر
اگه فکر می کنی آدمی نیست که نتونه بر احساسات زودگذرش و غم غربت و اینا غلبه کنه! میشه گفت فقط یه دلتنگی ساده نیست و قضیه جدی تر از این حرفاست! پیشنهاد می کنم بدون جواب نزارش!
پاسخ:
دیگه نمیشناسمش...
اهنگ قشنگی بود
یه جمله و یا شایدم یه متن بود که الان یادم نمیاد کجا خوندمش.
مظمونش این بود که:
ادما دقیقا موقعی که داری فراموششون میکنی سر و کلشون پیدا میشه و همه چیز رو بهم میریزن.

پاسخ:
دقیقا...
کلا بی خیال شوید,  شاید الکی فرستاده, به قول  بابا پنجعلی  الکی میگه   دی
پاسخ:
:-)
هیچوقت از این جیزها بی خیال نشو ، آدمها انواع محملها را برای بیان تمایلات قلبی شان بکار میگیرند بخصوص اگر عواطف و آرزوهایشان هم با این چیز قاطی شود. 
پاسخ:
آدم ها خیلی کار ها می کنند...
چقد جالب که روز شماری میکند ، امیدوارم ی روز منم آدم با احساسی بشم .
وبلاگتونو از این به بعد میخونم
پاسخ:
:-)
اهنگ بسیار زیباییه . ممنون از شما
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۴ سوشیانت زرتشتی
دوران فرستادن آهنگ و جواب دادن با آهنگ و همینطور تصویر با تصویر برای همه ما اتفاق افتاده عزیزم، فقط تو زمان ما مجبور بودیم به فرمت های خاص با حداقل کیفیت تبدیل کنیم که بتونیم با یاهو ایمیلش کنیم. خاطرات قشنگی بود، من خاطرات خودم که هیچ خاطرات هم اتقاقی های خودم رو هم یادمه :-)
بر تو نیز میگذرد
پاسخ:
همینطوره...
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۰ تهران بار باربری تهران
تشکر بابت گذاشتن فایل صوتی
شاید منتظر جوابی هم نبوده... آدم گاهی فقط میخواد حسش رو منتقل کنه خیلی جواب براش مهم نیست!!!
پاسخ:
شاید!
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۳۷ محمد سنگ تراشان
سلام.موفق باشی
پاسخ:
سلام
موفق و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">