اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

من روی ابرها میخوابم، اگر تو باشی...

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ

آرزو دارم یکی از شب های آذر باشد، صدای باد و باران خزیده باشد در اتاق. دوش گرفته باشی با آب داغ، موهای نم دارَت را ریخته باشی روی شانه هایت و کمی اش را هم ریخته باشی کنار صورتت. گونه ات گل انداخته باشد، ساده باشی، بی هیچ آرایشی. گردنت و لباست بوی خوبی می دهند. لبخندی بزنی، بعد داخل اتاق دیگری شوی، من پشت در منتظر باشم و راهم ندهی. از پشت در باتو حرف بزنم، یک در میان جواب بدهی... بیرون که می آیی غافلگیر شوم. شبیه زنهای سینمای کلاسیک شوی که از هر سمت و سو نگاهشان کنی زیبا، جذاب و دلپذیرند. زنی مربوط به سال های سیاه و سفید که موهایش را جمع کرده پشت سرش، زنی میان اندام با لبخندی دلربا و دستهایی مهربان. زنی که عاشق شب های بارانی است. روی مبل لم دهیم، اِبی با صدای کم برایمان بخواند. با صدای هر آذرخش کمی تکان بخوری. مرا محکم تر در آغوش بگیری و من دعا کنم که باران و طوفان تمام نشود حتی اگه فردا صبح شهرم را سیل برده باشد... میدانم امشب شهرم را از بالای ابر ها خواهم دید...
+عکس:بارش بر شهر از دید هواپیما
+بشنوید: ابراهیم حامدی/نازی ناز کن

دریافت

نظرات  (۲۷)

واو چه عکسی :)
پاسخ:
:-))
مردها احساساتی عمیق دارند!
پاسخ:
موافقم...
من عمیقا باور دارم تعداد کمی از مردان هستند که به عمیق ترین احساساتشون اجازه ظهور میدن:)الان این تعریف بود:)
تصویر سازی متن عالی بود. قشنگ می تونست تو ذهن مجسم بشه و جمله پایانی هم عالی!
آی لایک دیس کایند آو پُستس
پاسخ:
 از لطفِ شما سپاسگزارم :-))

+کلاس زبان تاثیر داشته روی شما ;-)  (شوخی)
بگم چقدر حالم با خوندن این پست خوب شد مسخره ست؟
بگم عطر خاک بارون زده حس شد مسخره ست؟
یا حتی بگم دلم برای زلف بلندم تنگ شد چی؟
بگم عطر شامپوی دخترک تا اینجا رسید و به مشامم خورد باور می کنید؟

+ اینا همش یعنی خوب نوشتید، خوب نوشتید که تصویر شد جلوی چشمهام...
پاسخ:
اصلا مسخره نیست، من باور میکنم

+ممنون، لطف دارید :-)
آخ آخ آخ 
شب آتیش بازیه,چشمای تو یادم نمیره!
پاسخ:
واقعا آخ آخ آخ ;-)
مرسی برای عکس
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
:)

ایشالا ک ب آرزوهاتون میرسید:)
پاسخ:
ان شا الله :-))
خیلی زیبا بود... ولی هر بار یه متن اینطوری میبینم با بهت از خودم میپرسم یعنی واقعا مردها هم احساس دارن؟!!! عاشق میشن؟؟!!!!
پاسخ:
ممنون
قطعا احساس دارن و عاشق میشن...!
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۹ مهدی رنجبر
خیلی خوب و احساسی بود ... 

پاسخ:
متشکرم ...
خیلی خیلی زیبا.... :)
عالی...عالی... :)
پاسخ:
سپاسگزارم :-)))
:)
پاسخ:
:-))
آهنگش من و برد به اون وقتها که ن رپ بود و نه خوانده های...
من و یاد تابستون های گرم انداخت

باید ابی باشه ولی یچی دیگه نوشتید
شایدم خاظرات من قاطی شده
پاسخ:
خوبه که آهنگش تاثیر گذار بوده :-)

+"ابراهیم حامدی" نام کامل ابی است (خاطرات شما سر جاشه)
چع عکس زیبایی ! می دونید کجاست ؟؟؟
پاسخ:
متاسفانه نمیدونم :-)
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۸ بانو ف تک نقطه
دل ما هم که منتظره واسه تنگ شدن :|
حتی با این متن -_-
پاسخ:
دل تنگی هم یه روز تموم میشه بالاخره ...
خوب بود..
مشکل اکثر مردا اینه که احساساتشون رو مخفی میکنن، خیلی..
پاسخ:
کار اشتباهی میکنن...
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۹ فروردین دخت
چه آهنگ قشنگی...
پاسخ:
:-)))
آخ آخ آخ چقدر خوب.چه شیرین نوشتید...
پاسخ:
متشکرم :-)
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۱:۳۱ آقای مربّع
آخ درخت ! چقد آهنگت چسبید ! و پستت.
ینی باید اول آهنگو پلی میکردی بعد پستو میخوندی ! 
آخ درخت !
:)
پاسخ:
آخ مرررسی
لطف داری :-))
به به - چقدر شیرین ، دل نشین و خواستنی
منم آرزو دارم یکی از شب های آذر باشد ، هوا سرد باشد ، باران نم نمی بیاید ، او آرام و موقر قدر بزند و من شیطنت کنم میان برگ ها و درخت ها
او بگوید جلف نباش و من آرام شوم!!!!
مرسی  بابت این حس خوب
پاسخ:
خواهش میکنم:-)
قابل نداشت :-))
دلم خواست عاشق بشم!
پاسخ:
اگه میشه بشو! :-)
فقط با ماه آذر بودنش مخالفم
پاسخ:
مثلا چه ماهی باشد؟
گل پسر :)
پاسخ:
:-)
چ خوب نوشتین
تصویر سازی و قلمنون عالیه *_*
پاسخ:
تشکر :-))
با اجازتون دیشب این متن رو کپی کردم با ذکر منبع و تعریف تمجید از قلم حضرتعالی ( :
پاسخ:
تشکر از ذکر منبع
کجا کپی کردید؟! :-0
به یه دوست که نگهش داشت (: جایی کپی نمیکنه کپی کنه کشتمش:)))) پس از بابت این خیالتون راحت باشه(((:
خیلی خوب نوشتین ینی بی نظیر(:
راستی پست های معرفی کتاب رو بیشتر کنین..متشکر
پاسخ:
خیالم راحته...
متشکرم
چشم، سعی میکنم.
زن دنیای کلاسیک رو نگو :))) این قسمتش خیلی عمیق بود
پاسخ:
:-))
شما چقدر احساساتی هستین!! امیدوارم به مرادتون برسی اقا اووکادو
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">