اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

مراقب کفش هایت باش

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۵ ب.ظ

دیدن 2 ساعته ی تو، آن هم در پارکِ کنارِ فرودگاه خیلی لذت بخش نیست... امروز وقتی با تو بودم بیشتر احساس سرما می کردم تا عشق! یقه ی پالتوی بلندِ جدیدم را بالا دادم و به گردنم چسباندم اما گرمایش به اندازه ی نَفَس تو نبود... چاره اى جز پذیرفتن نیست؛ وقتى که قرار است تمام اتفاقات جهان دست به دست هم دهند تا تو سُر بخورى در دهان مبهم سرنوشت، خودم دستانم را از پشت به کمرت می چسبانم موهایت را می بوسم و تو را هُل می دهم...! مراقب کفش هایت باش...
+بشنوید

دریافت

نظرات  (۳۸)

۰۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
:-)
پاسخ:
:-)
موزییییییک عاااااااالی. مرسییییی ؛)
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۲ فاطیما کیان
آدم های رفتنی , بالاخره میرن ...
پاسخ:
کاملا موافقم ...
خطر ناک میزنی ؟!
به خیر باشه :|
پاسخ:
ان شا الله خیره...
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۸ مهرناز .ج
و‌بعد از آن
باید عبور کنی هر روز
از نیمکت های خالی پارک
طوری که انگار کسی
در نیمکت های آخر
انتظارت را می کشد...
و به آنجا که میرسی
باید وانمود کنی
باز هم دیر رسیده ای...
پاسخ:
خوبه که "وانمود کردن" را از ما نگرفتن :-(
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۸ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
احساس میکنم دارم کهیر میزنم از بس این آهنگو گوش دادم :)
دقیقه های بی تو ؛ پرنده های خستن ...
آینه های خالی ؛ دروازه های بستن ...
حرف نداره :-)
پاسخ:
من چند ساله که خودمو خفه کردم با این آهنگ...!
;-))
:)
پاسخ:
:-)
معلومه که علاقه ی زیادی به آقای صدا دارید :)
پاسخ:
همینطوره :-)
هل ش نده
بذار خودش میره :-(
پاسخ:
:-(
من هم عاشق آهنگای ابی هستم
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۰ مترسک ‌‌
هعی...
پاسخ:
...
یادم تو را فراموش... 
پاسخ:
...
چاره ای جز پذیرفتن نیست...
پاسخ:
نیست...
هر اومدنی یه رفتنی هم داره.
پاسخ:
شاید...
امروز ستاره های سربی و بالای 20بار گوش کردم
اومدم اینجا دیدم اهنگ اینجا هم همینه
خیلی عالی..
پاسخ:
:-)
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۵ بانو ف تک نقطه
بعد من تنها نخواهی ماند، اما بعد تو
بر منِ تنها نمیدانی چه ها خواهد گذشت... 
پاسخ:
مرسی
دوست می داشتم :-)
ای وای از رفتن ها... :(
پاسخ:
...
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۵ مهندس گرافیست
چه مطالب شسته رفته ی خوبی اینجاست
هر بار که آپ میشه این وبلاگ فکر میکنم به یک وعده ی  مطالعاتی شیک و دلچسب دعوتم
وقتی با موزیک همراه میشود که دیگر با لذتی مضاعف آن را صرف می کنم
باتشکر
پاسخ:
ممنون از لطف شما :-))
اصلا به دیدنش نرو
چرا میخوای هل ش بدی؟؟
مگه ...
پاسخ:
شما مگه ... ؟!
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۹ پری بانو
موزیک عالی !!

ممکنه یهو ببینی خودت هم سر جاش نیست
بقیه که ... !! 
پاسخ:
:-)

اینقدر اوضاع نا امنه؟!

چقدررر دلم میخواست آخر قصه تو وصال بود :( 

چقدر لایق یه قلب عاشقی...

شاید این اون عشقی نیست که سهم تو بوده...

شاید باید منتظر یه اتفاق باشی...

برات آرزوی خوشبختی میکنم :) 

پاسخ:
ممنونم دوست خوبم :-)
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۸ اسپریچو ツ
فکر نکنم مثل کفتر باز ها اگر یه نفرو خودت پرواز بدی بگرده:دی
پاسخ:
عجب مثالی! :-)
شاید هم برگشت...
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۳ پلاک هفت
موزیک خوب بود..ممنون.
پاسخ:
خواهش میکنم
مطلب در عین حال کوتاه بودن خیلی گویا و پراحساس بود ! آهنگ هم که دیگه هیچی!
پاسخ:
ممنون :-)
۰۴ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۹ مهربون:))
دلم گرفت....
راستش سعی میکنم همچین متن هایی رو نخونم....ولی الان اینو چند بار خوندم....
قشنگه...
پاسخ:
ببخشید...

ممنون
وای آهنگ :(((
خاطرات خوبی از این آهنگ ندارم...
پاسخ:
متاسفم که بادآور خاطرات بد شدم :-(
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۰:۳۷ فروردین دخت
آخه چرا اینقدر سلیقه ی موسیقیایی تون خوبه؟

:))
پاسخ:
نمیدونم! ;-)

+متشکرم از لطف شما  :-)
من که اصلا شما رو نمیفهمم
پاسخ:
اشکال نداره...
:(

+ممنون بابت موزیک
 #ابهام 
پاسخ:
+خواهش میکنم...
گمانم ب من میگوید مراقب موهایت باش
یا مراقب چشم هات...
پاسخ:
مراقب چشم هات باش بهتر است ...
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۵ مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
:-(
واون لحظه چقد آدم دلش میخواد دست نداشته باشه 
پاسخ:
...
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۱ مبهم الملوک
چقدر ساده رهایت کردم 
حسم بود یا فکرم نمیدانم !
زمانی بودی  خودم را کشته بودم 
رفتی ..ولی من زنده نشدم 
من دیگری زاده شد
زندگی دوباره نبود 
ولی من دیگر ان من قبلی نبودم 
هنوز هم برف مرا یاد تو میاندازد...نمیدانم میخواهد چه بگوید ؟!
روح مرده ام را...یا رنگ کفش هایت ؟
کاش هیچ وقت من ( کسره ) من زمانت نبود
تکه ای از روحم...نمیگویم قلبم!
زیر برف های پارک حبس شده
منی از من زمانت!
من همان ادم برفی زیر افتابم.!

#فراموش کردم ......سلام! :)


پاسخ:
سلام :-)

+ممنون، زیبا بود :-))
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۴:۵۶ ابوالفضل ...
واقعا می تونی؟!
پاسخ:
شاید؛ احتمالا...
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۴ ماه بانو
ازون کشفایی بپوشه که تهش سر نمیخوره....:)
پاسخ:
ته کفش هایش را نمیدانم...!
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۹ رفیعه رجعتی
من از شلوغی بسیار رد پا بیزار...:((

پاسخ:
...
عهه این پالتو بقه دارا خیلی خوبن:دی

خوکفش بگیر براش:|چه وضعشه:|نمیگه مواظب خودش باشه بعد مگه مواظب کفشات باش:| شیطونه میگه بزن... ای بابا:|

پاسخ:
کفش بگیرم براش؟!؟!! :-0

:-))
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۱ نیمه سیب سقراطی
با خوندنش یاد این افتادم ؛)

http://www.1ta414.blogfa.com/post/216

+ موزیک رو عاشق بودم و هستم ... ابی معرکه ست ! معرکه ...
ستاره های سربی / فانوسکهای خاموش / منو هجوم گریه / از یاد تو فراموش 
پاسخ:
پست شما هم عالی بود:-)

+واقعا ابی معرکه س..."کاش میشد می بردی منو با آغوشی..."
تو هر رفتنی یه بازگشتی هست اینو مطمئنم .امیدوارم که این بازگشت اتفاق افتاده باشه
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">